Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Geslachts reveggen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Geslachts reveggen?

    Korting op 420shop
    Was wat rond aan het snuffelen en bemerkte een optie, vroeg me dan ook af of het mogelijk was. Heeft iemand er ervaring mee of dergelijke?

    Het idee: Gezien ik over gemengd zaad beschik vond ik het nogal nutteloos ze voor te groeien als dan blijkt dat er 50 of 60% na enkele weken mannelijk blijkt te zijn. Zoveel licht voor niets. Is het dan mogelijk om deze eerst te dwarfen (meteen op 12u licht zetten). Dan zouden ze na 3 weken al geslacht moeten tonen. Eens hun voorbloei begint, de mannetjes verwijderd zijn, het licht op 18u en zo verder groeien tot de echte bloei moet beginnen. Dit is geen echte reveg omdat er niet geoogst is tussendoor.
    Groetjes,
    Dissi.
    Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

    The plant of today, makes the planet of tomorrow.

    #2
    Re: Geslachts reveggen?

    natuurlijk is dit mogelijk maar is het niet makkelijker om ze op 18/6 door te laten gaan en vroeg stekken nemen en die op 12/12 gelijk , ze hoefen niet te wortelen om hun geslacht te laten zien , een glas water is genoeg wat je elke dag ververst
    Zo heb je toch een volle kast als je de mannen er tussen uit haalt

    Ajo
    Ventje
    Living in Second live for real

    Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

    Comment


      #3
      Re: Geslachts reveggen?

      Dat kan ik natuurlijk ook doen. Vanaf de ontkiemingsfase, na hoeveel weken kom ik dan het geslacht te weten, en na hoeveel weken kan ik ten snelste de stek nemen ongeveer?
      Sorry voor de vragen, maar wil een mooi uitgewerkt plan voor volgend jaar .
      Dissi's Outdoor 2012: Olijfgroen en Pimpelpaars: Zaad & Rookkweek

      The plant of today, makes the planet of tomorrow.

      Comment


        #4
        Re: Geslachts reveggen?

        Sorry had je bericht niet gezien
        Na drie weken kun je meestal wel een stek nemen en na acht tot veertien dagen zie je het geslacht

        Ventje
        Living in Second live for real

        Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

        Comment

        Bezig...
        X