Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaad keuze/tips volgende kweek

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Zaad keuze/tips volgende kweek

Korting op 420shop
    Goedemorgen,

Voor de volgende ronde zit ik te denken aan 1 of meer soorten van het volgende lijstje:

- Super lemon haze - greenhouseseeds ( rook zelf graag Lemon haze )
    - Lemon zkittle - dutchpassion ( hoog thc gehalte )
    - White russian - serious seeds ( white widow x ak47 )
    - The Ultimate - dutchpassion ( heb daar de AF versie van staan)
    - Powerplant - merk, nog te bepalen(op advies van een kweker)
    - White widow - greenhouseseeds ( en rook zelf graag WW )
    - AmnesiaHaze - huismerk wietzaadjes.nl ( heb de AF in een weckpot, rookt goed)

In de koffieshop hier in het dorp hebben ze regelmatig verschillende white widow's,
    de White Widow die echt wit is van de THC(ziet er geweldig uit onder de microscope)
    hebben ze maar zelden.

Als iemand nog tips heeft voor een soort die niet op het lijstje staat graag!

mvg

Kan u nog 100 tips geven Cream caramel en cream mandarine van sweet seeds oa. Killing fields en herijuana van sannie. Sweet trainwreck x hawaian maui waui van K1 hier opt forum.

Weet dat in de coffeeshop eender wat binnen komt en ze daar moeten voort gaan op wat de kweker zegt wat het is. Vaak verdwijnt de helft in een bak met amnezia, de ander helft white widow. Je weet pas echt wat je krijgt als je het zelf kweekt. Powerplant zuigt in mijn ogen. Veel wiet mss, maar echt veel smaak zit er niet in. Die super lemon haze is idd de moeite.

Comment

Hoeveel wil je er zetten?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

• Mark de Boer
        Mark de Boer commented
        Editing a comment
        Wil er 4 planten, 4x dezelfde of 2x twee verschillende daar ben ik nog niet over uit. Heb nog wel 3 tot 4 weken voordat de 3 dames klaar zijn.

Hoi mark
      ik heb momenteel The Ultimate staan waarvan de bijna een klaar is om te oogsten.
      ik ben echt tevreden hoe makkelijk zij te kweken is.

wel opletten op de hoogte die je hebt want de dames groeien best een stuk door op 12/12.

Zo snel ze droog is zal ik een rook en geur impressie geven in mijn verslag.

Ik ga de volgende ronde ook verschillende neerzetten.

mvg

Comment

• Mark de Boer
        Mark de Boer commented
        Editing a comment
        Goedemorgen, dat is leuk, ik heb de autoflower versie van de Ultimate staan en ze groeien lekker. De zaden van dutchpassion vind ik tot nu toe geweldig.
        Succes met je kweek!

• Homegrow77
        Homegrow77 commented
        Editing a comment
        Dank je wel
        Jij ook

De blueberry OG van barneys vond ik heerlijk.. momenteel heb ik gorilla zkittlez van barneys dus daar kan ik later wel meer over zzggen staan nog wel nieuwe soortjes op hun lijst.. en dna genetics heeft ook juist de sorbet lijn
      uitgebracht moest het je interesseren.. valt ook te zien wat jij wil als roker graag hebt..liever klassieke strains of nieuwe..skunk, sativa, indica.. heel veel amerikaanse invloed natuurlijk tegewoordig..nog succes verder met de zoektocht

Comment

• Mark de Boer
        Mark de Boer commented
        Editing a comment
        Sorbet? dat klinkt lekker, en de gorilla zkittlez van Barneys farm lijkt me ook een goeie

• GanjaMan1
        GanjaMan1 commented
        Editing a comment
        Is wel de moeite om eens te bekijken..ik heb de strawberry sorbet al in de frigo liggen voor de volgende kweek..dan ga ik ook denk ik eens een kweekverslagje bijhouden

• Homegrow77
        Homegrow77 commented
        Editing a comment
        Hoi mark
        En ik ga de volgende ronde oa kosher sorbet kweken.
        Zal daar ook een verslag van maken
    Bezig...
    X