Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2de kweek vragen over producten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2de kweek vragen over producten

    Korting op 420shop
    hallo growers en smokers ik ben begonnen aan mijn 2de kweek en ik heb wat vragen over hoe of wat ik kan doen om mijn wiet meer volumineuzer kan worden en ik bedoel daarmee niet om meer hoeveelheid maar dat de wiet zelf die ik oogst (ongeacht de hoeveelheid) meer volume kan hebben of harder zijn want ik heb toch bijna 40 procent oogst kleine wietdingetjes en ik vroeg me af hoe dat kwam? ik heb een tent van alien van 1x1x2hoog met een 400w lamp en alles die erbij komt kijken ,ik geef allen maar grow and bloom van plagron en green sensation .ik heb mijn planten getopt (2maal) en gedievt (alles die geen licht ziet netjes afdoen)en toch heb ik redelijk wat zachte onregelmatige budjes(ik heb ook wat redelijke budden maar niet van wow) ik ben van plan om nu al ook roots stimulator te kopen voor de rest zou ik graag mijn wiet product vrij houden ik rook het zelf op dus no chemical shit als er mij iemand kan helpen of raad geven zou ik dit fijn vinden peace!!!!

    #2
    Re: 2de kweek vragen over producten

    kan ook aan de soort wiet liggen.bubbelgum geeft lekkere harde compacte toppen.de 400 watt lamp moet je erg dicht op je gewas houden.als de plant sterk en gezond is is 30 a 35 cm goed te doen.zwenkfan tussen toppen en lamp door laten blazen.ook het oogst momend is heel belangrijk.ook al zeggen ze deze soort is in 9 weken klaar,pas oogsten als je plantjes bijna niet meer drinken.zuipen ze nog wel dan staan ze toch nog te spekken.

    Comment


      #3
      Re: 2de kweek vragen over producten

      hallo ik versta 1 zin niet 'de zwenkfan tussen de toppen en lamp laten doorblazen?wat is een zwenkfan?voor de rest heb ik alles goed begrepen thnx 4 advice !!!ok wist ook niet dat het langer kon duren dan 9weken grtz thnx and peace !!!

      Comment

      Bezig...
      X