Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x white widow vraagje

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    5x white widow vraagje

    Korting op 420shop
    Hallo heb 5 white widow platen al 3weken in bloei.Staan onder phillips 600w lamp.Over heel de plant mooie bloeivorming.Maar mijn vraag is omdat er nog 2planten bijgekomen zijn zou ik ze graag allemaal onder die 1lamp zetten.Maar omdat mijn white widows zo schoon groot staan vind ik dat elke plant niet zoveel licht krijgt en zou ik willen de grootste bladeren die er nog hangen afknippen.Zou dit mogen gebeuren zodat ik ze dan dichter bij elkaar kan zetten.Of liefst foto posten??grtz

    #2
    Re: 5x white widow vraagje

    Neen.

    Je plant heeft energie gestoken in het aanmaken van je bladeren dus je zou dat 'verloren energie' maken als je ze er gaat afknippen. Zet die gewoon bij elkaar en post een fototje hoe het eruit ziet. Het is belangrijk dat al je licht opgevangen wordt (dus dat er niets op de grond valt of toch zo weinig mogelijk), door welke plant dat is maakt eigenlijk niet zo heel veel uit. Gewoon maken dat ze qua grootte niet teveel verschillen maar dat komt meestal wel goed. Ik zou zeker niet aan jou 3 mooie planten komen. Ik zeg altijd: nieuwelingen moet zich aanpassen

    Greetzzz

    Jona

    Comment

    Bezig...
    X