Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De kleinere wietsoortjes

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    De kleinere wietsoortjes

    Korting op 420shop
    IKZELF BEN OP ZOEK NAAR DE BETERE KLEINERE WIETPLANTEN
    daar ikzelf nog niet veel ervaring heb met binnenkweek en de genetica vd wietsoorten niet stil gezeten heeft,, Daarom roep ik jullie hulp in om voorstellen uit eigen ervaring mede te delen.
    ikzelf geef nu mijn voorkeur aan; Trainwreck greenhouse
    Cream caramel
    White Widow Royal Q
    maar nog geen ervaring mee;
    iemand wel?? ik zoek plantjes die maximum 1m worden,,,
    Last edited by B27; 21 September 2010, 15:37.
    chill and good vibes grtzzz B2

    #2
    Re: De kleinere wietsoortjes

    Lowrider blijven ook erg laag of de green o matic. Alle autoflowers blijven eigenlijk wel laag
    Succes!
    Gr Led

    Comment


      #3
      Re: De kleinere wietsoortjes

      @led bedankt maar gene autoflowers
      dit was eigenlijk bedoelt vr de kwekers die al kleinere soortjes gekweekt hebben en met kleinere bedoel ik max 80/90cm maar toch goeie opbrengst hebben!!!!
      zoals pineapple chunk en blue cheese v Barney,s of lsd of .....die iced grapes die ik nu bezig ben die zijn nu60/70cm maar wel na 4 dagen 18/6 op 12/12 vlogen
      maar blijkbaar zijn er hier veel die alleen maar struiken kweken .....
      chill and good vibes grtzzz B2

      Comment


        #4
        Re: De kleinere wietsoortjes

        k2 proberenwel wat meer op een m2 zetten 10 ofzo

        Comment


          #5
          Re: De kleinere wietsoortjes

          powerplant

          Comment


            #6
            Re: De kleinere wietsoortjes

            ik denk eraan mijn dr 80 wegtedoen en dr120 aan te schaffen
            en daarop pineapplechunk 4 en moham ram 4,en ms door ruil 2 LSD in 18literpotten
            chill and good vibes grtzzz B2

            Comment


              #7
              Re: De kleinere wietsoortjes

              max 80/90cm maar toch goeie opbrengst hebben!!!!
              Als je je zaailingen direct op 12/12 zet worden ze niet hoger dan 90 cm. Je krijgt dan 1 bud zonder zijsprieten, je kan er dan meer op en vierkante meter kwijt. 95% van je gewicht komt dan van je hoofdtop.
              No Mercy Supply - No Mercy Shop

              Comment


                #8
                Re: De kleinere wietsoortjes

                black domina, Hog, powerplant, skunk, strwaberry haze, bubblelicious, kaya, G-bomb...........enz,....................allemaal lekker laag..........ook allemaal al gehad.................... en meteen op 12 uur rechtsreeks je zxaadje in potje duwen en water erop en 3 dagen wachten.......lol.............12 uur dus...............geen groei................
                sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

                Comment


                  #9
                  Re: De kleinere wietsoortjes

                  Oorspronkelijk geplaatst door kweker View Post
                  black domina, Hog, powerplant, skunk, strwaberry haze, bubblelicious, kaya, G-bomb...........enz,....................allemaal lekker laag..........ook allemaal al gehad.................... en meteen op 12 uur rechtsreeks je zxaadje in potje duwen en water erop en 3 dagen wachten.......lol.............12 uur dus...............geen groei................
                  Welke van deze vond je het leerzaamst ? Als ik vragen mag
                  Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

                  Comment


                    #10
                    Re: De kleinere wietsoortjes

                    zoals er al meer hebben gezegt gewoon gelijk 12/12 zetten en ze blijven wel klein

                    Comment


                      #11
                      Re: De kleinere wietsoortjes

                      Heb mijn vorige kweek Cream Caramel gezet en nu weer. 't Is een heel mooi plantje dat de vorige keer een mooie opbrengst gaf (80 gram van die ene plant onder 600 Watt). 't Was mijn eerste binnenkweek en enkel Blackjack deed het even goed (de 5 andere planten haalden maar de helft daarvan). De onderste blaren zijn gigantisch groot en hebben vrij veel vocht nodig. Als ze even niet genoeg water kreeg gingen die hangen en kwamen die nooit meer recht, maar uiteindelijk is het wel goedgekomen door het mooie eindresultaat. 'T is een heerlijk wietje (en nog meer als hij wat afgecuurd is) met een heel sterk effect (stoned) en een heel unieke lekkere geur en ik zou 'm aan iedereen aanraden.

                      Ook heel lekker en klein (maar bij mij de vorige keer een vrij lage opbrengst) is Sweet Afghani Delicious (ook van Sweetseeds). Deze wiet ruikt echt naar snoep, dus als je daar van houdt ook echt een topper (ik zet 'm in elk geval opnieuw). Als je deze zet wel op letten dat je hem niet te veel water geeft.

                      Hoop dat dit je een beetje verder helpt,

                      Grtjs,
                      The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                      Comment


                        #12
                        Re: De kleinere wietsoortjes

                        veel kush soorten worden ook niet zo hoog. er zijn ook manieren om je plant lager te houden bijv: super croppe, toppen , fimme, scrog etc
                        Last edited by chemdog; 31 October 2010, 15:42.
                        NO PANIC... GO ORGANIC !

                        Comment

                        Bezig...
                        X