Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plasmalampen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plasmalampen

    Korting op 420shop
    Hey, mijn buitenkweek is bijna klaar. Ziet er lekker uit . Dus ik ga kijken voor een binnenkweekje. Ben dus van plan voor 4 planten te kweken gewoon zo in een vrije kamer. Zonder kast of tent ofzo. Zo kan ik ze echt laten groot worden en geen problemen met temperatuur zoals ik wel veel heb. Een plasma geeft ook veel minder warmte af. Nu heb ik op internet gelezen over plasmalampen.... die zouden veel minder verbruiken als htp-lampen. Nu heb ik 2 x 600watt htp lampen liggen. Dus wat is het best? de plasmalamp of de htp-lamp? Iamand ervaring hiermee? Hoeveel watt moeten ze zijn? En is de opbrengst meer of minder?

    Alle info is welkom.

    KEEP ON GROWING

    #2
    Re: Plasmalampen

    Plasma lijkt me super echt een minizonnetje als lamp,maar kep er geen ervaring mee,en een goede lucht aan en afvoer is onontbeerlijk
    pz 1
    succes

    Comment


      #3
      Re: Plasmalampen

      Hier wat info:

      Comment


        #4
        Re: Plasmalampen

        Als jij nog lampen hebt liggen zou ik die eerst eens gewoon gebruiken.
        Plasma en led zijn nog zodanig in ontwikkeling dat ze morgen verouderd zijn.
        Mocht je graag testen en heb je het geld toch op je rug groeien kun je wat nieuws aanschaffen.
        Maar ieder zijn mening hierin natuurlijk,als jij dat wil doen gewoon doen.

        grts
        Daniella
        Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

        Misty's ABC

        Comment

        Bezig...
        X