Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Met hoeveel planten is het slim te starten

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Met hoeveel planten is het slim te starten

    Korting op 420shop
    Halo, ik heb net een aantal kweek verslagen doorgelezen en wil graag aan de slag. Ik vroeg me alleen af of ik de eerste keer met 1 plant of al met meerdere kan beginnen.

    Alvast dank.

    #2

    Comment


      #3
      Re: Met hoeveel planten is het slim te starten

      Okee dankje, maar ik wil sowieso met stekjes starten en de ruimte is geen probleem. Wordt het dan uit financieel oogpunt dat ik niet met meerdere moet beginnen of is dat omdat het zonder ervaring te moeilijk is om er veel tegelijkertijd bij te houden ?

      Gr

      Comment


        #4
        Re: Met hoeveel planten is het slim te starten

        4 planten in 45 of 65 literkuipen zetten,dus 1 per kuip.vullen met allmix.in het midden kuiltje maken en vullen met lightmix stekjes erin en gaan

        Comment


          #5
          Re: Met hoeveel planten is het slim te starten

          Heeft weinig met de hoeveelheid planten te maken. Hoe meer ervaring hoe meer gram je er af zult halen en dat groeit natuurlijk altijd naarmate dat je meer planten neemt. Als je makkelijk plek/licht/geld etc hebt voor 10 planten bij voorbeeld, waarom zou je dan de ruimte die beschikbaar is verspillen door daar niks te zetten Zet er in hoeveel je zelf wilt. Hoe goed je ze kan bijhouden ligt aan hoeveel tijd je zelf hebt. Voor 20 planten heb je natuurlijk 4x zoveel tijd nodig als voor 5 planten. Maar de moeite/gewicht verhouding bekijken en je ziet dat met weinig extra moeite (extra planten) je veel meer gewicht krijgt.

          Succes ermee!

          Comment

          Bezig...
          X