Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

afghan kush.. hoelang moeten ze nog.. staan al 67 dagen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    afghan kush.. hoelang moeten ze nog.. staan al 67 dagen

    Korting op 420shop
    hallo ff een vraag hoelang denken jullie dat deze nog moeten.. ik heb al een aantal op hun kop hangen. maar deze lijken na mijn idee nog "lang" niet klaar....

    er zitten nog veel witte haren tussen.. bijna alle toppen zijn nog redelijk wit.. en onder de micro zijn ze nog milky al zie je het niet zo goed op de foto's

    zou het fijn vinden om van een ander te horen wat die er van vind..

    het zijn zaden van WOS afghan kush.. gemiddelde bloeitijd van 45 tot 55 dagen


    thnx
    Attached Files

    #2
    Re: afghan kush.. hoelang moeten ze nog.. staan al 67 dagen

    Eyy mate, is altijd moeilijk te zeggen zonder tricho pics! Je geeft zelf aan dat al een deel milky is, dus zal er dicht tegenaan zitten. De dames gaan op basis van de pics zkr nog goed zwellen de komende 2-3 weken, idd ook nog veel witte haren, dus gewoon lekker laten staan. Wel raad ik je aan om de voeding te stoppen en enkel ph afgezuurd water te geven. 'Wanneer je oogst is uiteraard helemaal aan jouw, je moet je bedenken dat de dames het meest potent zijn wanneer alle tricho's milky zijn (high), na degeneratie zullen deze een meer amber kleur aannemen (verlies van potentie) maar met wel een meer body stone. Laat je ze nog een aantal weekjes staan, mag je zeker nog wat meer grammen verwachten in de weegschaal.

    Greetz mate

    Comment

    Bezig...
    X