Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voeding

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Voeding

    Korting op 420shop
    Hey,

    Ik zit in week 5/6 van de bloei (aarde).
    Ik gebruik als basisvoeding Terra Flores (Canna) en ben gisteren begonnen Bud-XL (H&G) toe te voegen.
    Zou ik hier nog meer voeding aan toe moeten voegen, bijvoorbeeld Shooting Powder of Top Shooter, of zou dit teveel van het goede kunnen zijn?
    gr

    #2
    Re: Voeding

    florres bud xl en bloombastic

    Comment


      #3
      Re: Voeding

      zou dit teveel van het goede kunnen zijn?
      Wij mensen worden dik van veel voeding, planten niet, die worden dik van licht (licht is gewicht!)
      No Mercy Supply - No Mercy Shop

      Comment


        #4
        Re: Voeding

        als je klimaat perfecd is en je heb je medium perfecd onder controlle,dan kan je je planten helemaal volstouwenmaar is ook weer per plant verschillend.dus als beginner niet te veel middeltjes geven.als je planten teveel voeding binnen krijgen worden de puntjes van het blad geel.als ze dan geel worden moet je gaan minderen met de voeding 25% minder.voor beginners is het echt beter om het zo simpel mogenlijk te maken.neem elke keer dezelfde stek of zaadsoort,en naa een kweek of 3 of meer weet je waar de max licht met voeden.zou gaan proberen een bubbelgum stek op te fokken met voeding.die kunnen best veel hebben.

        Comment


          #5
          Re: Voeding

          voor beginners is het echt beter om het zo simpel mogenlijk te maken
          Ja inderdaad het is al moeilijk genoeg om het kaf van het koren te scheiden met zoveel producten, gewoon lekker terug naar de basis en die extra middeltjes gewoon achterwege laten.
          No Mercy Supply - No Mercy Shop

          Comment

          Bezig...
          X