Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Tent 2019
Collapse
X
-
Je kunt ze halveren, de helft van de lengte eraf, lamp op de juiste hoogte, nog 3-4 dagen 20/4 en dan over op 12/12
(of 1/3 maar er mag wel een flink stuk af)
Of je topt een paar cm eraf en dan ga je ze flink naar beneden trekken zodat alles bijna horizontaal hangt/staat/zit.
De toppen gaan dan uit die 'horizontale' takken omhoog groeien dus die komen er dan bijna haaks op te staan, da's makkelijk knippen later.
Comment
-
Verder heb ik een david schakelkas
en een vsa tegen de muur geschroeft
alles zit op een aparte groep aangesloten
ik heb een softbox met filter die verse lucht inblaast ( door de vsa word het behoorlijk warm in de ruimte waar de tent staat )
eerst had ik de softbox als afzuiger maar die bleek niet zwaar genoeg ( tent ging bol staan)
dus heb ik de verste lucht inlaat ( oude afzuiger uit de kas buiten )
nu als afzuiger
ik had nog een oude filter liggen maar yust to be safe heb ik er toch maar een nieuwe opgezet en hou ik de oude dan als reserve
Comment
-
Toch nog maar een stuk van de kerstbomen afgehaald ziet niet maar this nie anders nog paar dagen op 18/6 zodat ze kunnen bekomen en dan mag ie op 12/ 12
ik denk dat ik ook een voedingsprobleem heb ik krijg wel erg veel leeggetrokken bladerenYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 3 photos.
Comment
Comment