Hey, ik ga dan weldra achter mijn zaadjes bij alien. Het word black jack. Nu mijn kweekkamer is 3m op 2.5m. Dus vrij groot in vergelijking met een kast. Nu hangen er 2x600w lampen in. Mijn buitenkweek staat er momenteel nog ff onder. En alles loopt perfect(temp,vocht,lucht). Aangezien mijn temperatuur min 21gr en max 23gr is zou ik durven overwegen van 1000w lampen te hangen(verbruik trek ik mij niets van aan). Zal mijn temperatuur niet te hoog oplopen? En mijn opbrengst zal dan wss ook iets meer zijn?
Nog ff iets anders... ik kweek dus in een kamer. Ik ga dan ook gaan voor grote kerstbomen Nu heb ik de raad gekregen van eerst 3 weken non stop licht te geven op 600w en dan nog 5 dagen non stop op 1200w. En dan in bloei zetten. Zijn er mensen die deze methode al gedaan hebben? En wat zijn je bevindingen hiervan(grootte, en hoeveel opbrengst)?
Alvast dikke merci voor de hulp
Nog ff iets anders... ik kweek dus in een kamer. Ik ga dan ook gaan voor grote kerstbomen Nu heb ik de raad gekregen van eerst 3 weken non stop licht te geven op 600w en dan nog 5 dagen non stop op 1200w. En dan in bloei zetten. Zijn er mensen die deze methode al gedaan hebben? En wat zijn je bevindingen hiervan(grootte, en hoeveel opbrengst)?
Alvast dikke merci voor de hulp
Comment