Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hulp ! Ik weet niet wat ik moet denken van mijn plantjes ...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hulp ! Ik weet niet wat ik moet denken van mijn plantjes ...

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal ,
    Ik heb nu 2 wietplantjes staan (1 Jack Herrer & 1 Early Girl ) , Die groeiden wel heel goed enzo maar ik heb altijd gevonden dat ze een dunne stengel hebben dus vond ik het al raar . Maar ik heb ze laten doorgroeien en nu zelf in bloei gezet door ze 12 U licht te geven en 12 u donker . En aan die Early girl beginnen nu overal wat witte haartjes te groeien zoals op de foto , maar het rare vind ik dat er niet echt vordering in komt in die witte haartjes. Is het wel allemaal goed met mijn plant , of mag ik ze eigenlijk gewoon in de vuilbak smijten ? Da was mijn vraag :p
    Foto's0079.jpg(00)Foto's0080.jpg
    6
    Zullen nog bloeien
    100,00%
    6
    Zullen niet meer bloeien
    0,00%
    0
    smijt ze maar in vde vuilbak
    0,00%
    0

    #2
    Re: Hulp ! Ik weet niet wat ik moet denken van mijn plantjes ...

    die early ziet eruit als of zij mooi in bloei staat

    wat voor lamp staat erop? hoelang staan ze al op 12/12?

    Comment


      #3
      Re: Hulp ! Ik weet niet wat ik moet denken van mijn plantjes ...

      Wel dat is ook een vraag , ik zat hier zo wat te lezen op die forum en ik zie hier dat bijna iedereen met een lamp kweekt .. Dat zal dus wss mijn fout zijn , want mijn plantjes staan gewoon voor een raam , ze krijgen iedere dag zon tot ik ze in het pekdonker steek, ze staan nu al 2 weken ofzo in het donker .

      Comment


        #4
        Re: Hulp ! Ik weet niet wat ik moet denken van mijn plantjes ...

        Bloi zal nu na die twee weken wel op gang komen. Met de geringe hoeveelheid licht die ze achter je raam hebt zal het echter wel maar een klein oogstje worden.

        Comment


          #5
          Re: Hulp ! Ik weet niet wat ik moet denken van mijn plantjes ...

          Ahzo , nja kzal er toch een beetje van kunnen roken :p Van die lampen en toestanden ken ik bijna nix , kzou zelf niet weten waar je zo een dingen moet halen , maar ze krijgen wel nog redelijk veel licht hoor , het is een groot raam en de zon zit altijd aan de juiste kant . En mag ik nog eens jullie mening over de rechtse plant op de foto hebben ? Dat is die Jack Herrer . Ziet die er nog goed uit ?

          Comment


            #6
            Re: Hulp ! Ik weet niet wat ik moet denken van mijn plantjes ...

            tja crystal wat je kunt doen is er gewoon een extra spaarlamp bij hangen overdag alle beetjes helpen

            gewoon bij de bouwmarkt halen goede hoge 28 of hoger wattage halen en goed op de kleur code letten staat hier wel ergens een topic met de juiste kleur codes voor bloei(geloof dat het 2700k is)

            Comment


              #7
              Re: Hulp ! Ik weet niet wat ik moet denken van mijn plantjes ...

              Zo , wel da zal ik dan doen , bouwmarkt is hier tog niet ver van . Bedankt voor al jullie hulp en tips nu weet ik al heel wat meer thx !

              Comment


                #8

                Comment


                  #9
                  Re: Hulp ! Ik weet niet wat ik moet denken van mijn plantjes ...

                  Ok zal ik doen , zal dan voor mijn volgende plantjes zo een lamp kopen , en ventilatoren enzo daar ken ik nix van dus zal ik gewoon het raam openzetten ? Of werkt dat niet goed :p grtz

                  Comment


                    #10
                    Re: Hulp ! Ik weet niet wat ik moet denken van mijn plantjes ...

                    met een lamp van 400w en een zuigertje kan je zelf een prima tent maken en vergeet de ven niet dat zorgt voor wind en crieerd een dikkere stam
                    heb ik ook gedaan staan nu 9 beautys in met een 2 a 300 euro ben je er. met tuinieren komt echt genoeg bij kijken, dan denk je wel eens als je een jointje aansteekt. voor materiaal kijk eens op link van alien.

                    Comment


                      #11
                      Re: Hulp ! Ik weet niet wat ik moet denken van mijn plantjes ...

                      Voor 1 of 2 planten een 400watter gaan hangen vind ik het toch nogal overkill. Maar het is een optie (of je uit de kosten zal komen weet ik nog niet zeker dusjah...). Ik zou het afronden zoals je bezig bent en je voorbereiden op eventueel een binnenkweek want daar heb je alles toch veel beter in de hand

                      Comment

                      Bezig...
                      X