Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Super amnesia haze

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Super amnesia haze

    Korting op 420shop
    Hey, ik ga eens proberen van een lekkere hazeplant te kweken bij mijn black jacks. Zijn er dingen dat ik speciaal moet doen voor een hazeplant? Of is dit beetje hetzelfde?

    Is de opbrengst redelijk?

    Alvast bedankt

    #2
    Re: Super amnesia haze

    niet te veel stikstof geven en niet met een hoge ec werken.er is al speciale haze voeding op de markt dus kijk effe rond

    Comment


      #3
      Re: Super amnesia haze

      Bestaat idd Bio Nova Haze supermix. Zover ik weet en dit is ook mijn eigen ervaring kan haze (Sativa)nu juist een wat hogere ec aan dan een indica. Een Sativa plant kan met gemak een ec van 2.0 aan een indica heeft het dan al moeilijk. Dus ik ga niet in je antwoord mee tumbletrimmer.

      Grtz

      Comment


        #4
        Re: Super amnesia haze

        en ik ken iemand die voor het eerst haze had staan en ze gewoon als pp behandelde.aan het einde van de rit was de haze hoger als ze lampen.ze reageren heel erg heftig op stikstof,daar kunnen ze van doorschieten.draai zelf nu voor de eerste keer met haze heb er nog weinig verstand van.is jammer genoeg weinig info over te vinden

        Comment


          #5
          Re: Super amnesia haze

          haze zal zeker op N reageren met flinke groei. Dit is sativa eigen. Ook in de bloei groeit dat lustig door tot 300 % groter vanaf dat in de bloei gaat is geen uitzondering bij een sativa. Dit neemt echter niet weg dat een sativa een veel hogere EC aankan dan een indica. Ik heb al sativa's zien staan op ec 2,6 zonder enige verbranding dit hoef je met een indica niet te proberen.

          Comment


            #6
            Re: Super amnesia haze

            ik heb totaal geen ervaring met haze planten. wel vind ik een hazeje heerlijk roken. misschien een hazekweekje doen.
            als ik er genoeg uit haal scheelt dat voor mij 10EUR/gram (als het amnesia is.)
            ik ben maar nog het begin...

            Comment


              #7
              Re: Super amnesia haze

              Ok , thx. Zal blijkbaar eerst eens goed moeten informeren. Als er mensen zijn die nog tips of kweekschema's hebben...laat maar komen. Kga het toch eens proberen..............

              Comment


                #8
                Re: Super amnesia haze

                CIMG1480.jpgDaar Hase in de bloei ook nog flink doorgroeit en strekt is het verstandig om deze al vrij snel in bloei te zetten, dus maar een korte groeiperiode te geven om te voorkomen dat je met hoogte problemen komt te zitten. Verder geeft de plant zelf wel aan of ze meer of minder voeding nodig heeft. Gewoon goed naar je plant blijven kijken. Heb hier zelf een ronde amnesia gedraait en daar bij flink moeten buigen en knakken omdat ik ze te lang voorgroei had gegeven. Maar het is en blijft een pracht plant.
                Last edited by monty; 8 October 2010, 20:56.

                Comment


                  #9
                  Re: Super amnesia haze

                  Oorspronkelijk geplaatst door monty View Post
                  [ATTACH=CONFIG]53213[/ATTACH]Daar Hase in de bloei ook nog flink doorgroeit en strekt is het verstandig om deze al vrij snel in bloei te zetten, dus maar een korte groeiperiode te geven om te voorkomen dat je met hoogte problemen komt te zitten. Verder geeft de plant zelf wel aan of ze meer of minder voeding nodig heeft. Gewoon goed naar je plant blijven kijken. Heb hier zelf een ronde amnesia gedraait en daar bij flink moeten buigen en knakken omdat ik ze te lang voorgroei had gegeven. Maar het is en blijft een pracht plant.
                  Hoe lang had je ze voorgegroeit?

                  Comment


                    #10
                    Re: Super amnesia haze

                    van hem weet ik het niet maar ik heb ze ruim 4 weken groei gegevenheb er 5 horizontaal liggen op een rek van 4 meter bij 85 cm,en ze gaan lekker

                    Comment


                      #11
                      Re: Super amnesia haze

                      Ik kweek op aarde en top mijn amnesia plantjes na 7 tot 9 dagen, als ze zo'n 35 cm hoog zijn. Daarna zet ik ze meteen over in de bloeifase. Ze groeien dan nog in drie weken onder 600 watt tot 1m60 door! Om ze al na zeven dagen om te kunnen zetten naar de bloei moeten ze lekker sterk zijn. Ik laat de stekken daarom 10 dagen in de propagator wortelen en zet ze met een handvol wortels in de tent. Ik heb uitstekende ervaringen met B'cuzz terra+bloombastic: 1,1 gram per watt.

                      Comment

                      Bezig...
                      X