Hoi, ik ben nieuw in het indoor kweken en woon in Chili waar niet veel indoor material op de markt is.Gebruik een badkamertje als kweeruimte (2,5 x 1,3 x 2,3 mt) gebruik een 400 watt op zon 50 cm. Temperatuur ligt tussen de 25 en 18 graaden, vocht 55 tot 65% en heb goede ventilatie (in en uit). Heb geen special zaad, van een vriend een para zaadje gekregen en die mar geplant, ben er van overtuigt date en van mijn problemen de zaadje zijn. Er is een heel groot verschil tussen een en de andere, somige meten bijna 40 cm en anderen nog geen 20 cm.
Ben best tevreden voor de eerste keer dat ik plant maar nu beginnen de punten van twee plante te hangen, wat kan dat zijn. Ik geef voeding maar een algemeene die voor groene plantendie in groei zijn, zal die wel goed zijn, ik geef om de 15 dagen vitamines.
Sluit een para fotos bij. Alle komentaren en opinies zijn welkom.
Ben best tevreden voor de eerste keer dat ik plant maar nu beginnen de punten van twee plante te hangen, wat kan dat zijn. Ik geef voeding maar een algemeene die voor groene plantendie in groei zijn, zal die wel goed zijn, ik geef om de 15 dagen vitamines.
Sluit een para fotos bij. Alle komentaren en opinies zijn welkom.
Comment