Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

mijn kweek ruimte.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    mijn kweek ruimte.

    Korting op 420shop
    hallo allemaal...
    ik zou graag wat suggesties willen voor mijn eventuele setup.
    ik heb HELE kleine kamer over en die zou ik met wat investering kunnen omtoveren in een mooie growroom.
    ik zat zelf te denken aan om 3x een 150 watt HPS aan te schaffen met een mooie kappen set erbij.
    of is het beter om 1x een 400 of 600 watt hps lamp met kap te halen.
    en wat voor systeem is goed voor een goede lucht circulatie...
    alvast bedankt and keep tokin
    love growing,love smoking,keep tokin!

    #2
    Re: mijn kweek ruimte.

    600 watt is beste natuurlijk.dan heb je nog een softbox afzuiger van 500 cub nodig en een filter van 500 of 700 cub.nu komt het belangrijkste waar laat je je warme lucht?dus je warme lucht moet naar buiten.maak een foto van je kleine kamer en mischien hebben ze hier wel de oplossing

    Comment


      #3
      Re: mijn kweek ruimte.

      Als je naar lumen per wat gaat kijken is een 600 wat hps het effectiefste.

      Comment


        #4
        Re: mijn kweek ruimte.

        een 600 watt hps is dus het beste...
        maar is 1x 600 watt voldoende? en verspreid het licht van een 600 watt mooi over mijn hele kweekje

        alvast bedankt en keep tokin
        love growing,love smoking,keep tokin!

        Comment


          #5
          Re: mijn kweek ruimte.

          en voor wamre lucht moet ik toch een afzuig systeem met carbon filter gebruiken meteen aluminium slang die naar buiten loopt...???
          ik zou ook graag willen weten wat de beste manier is om mijn toekomstige planten water te geven is...(ik zat zelf te denken aan druppelaars)...
          thankzz
          love growing,love smoking,keep tokin!

          Comment


            #6
            Re: mijn kweek ruimte.

            600 watt beschijnd 120 cm bij 100cm.zet je planten in potten van de growshop deze hebben gaten vanonder.zet ze dan in een wasmachinelekbak.nu kan je ze van ondere water geven.makkelijker kan niet

            Comment


              #7
              Re: mijn kweek ruimte.

              dan denk ik dat ik voor 2x een 400/600 watt HPS ga...
              toch zou ik graag nog wat meer informatie willen vergaren over druppel systemen voordat ik mijn dames echt in de spotlights ga zetten...
              love growing,love smoking,keep tokin!

              Comment


                #8
                Re: mijn kweek ruimte.

                even over de druppelaars hier is misschien een interessante post: Zelf Druppel Ringen maken

                hier staat hoe je zelf druppel ringen kan maken. de maker van deze post was ontevreden met de 'normale' druppelaars

                Peace!
                ik ben maar nog het begin...

                Comment


                  #9
                  Re: mijn kweek ruimte.

                  bedankt voor deze post Joosie hier zal ik zeker iets aan hebben...deze (ring)druppelaars zijn inderdaad een stuk effectiever.
                  nu nog een pomp halen om het water omhoog te laten gaan en een bak met een slang die trug loopt naar mijn bak met gezonde voeding voor mijn lieftallige vrouwtjes
                  ook wil ik tumble trimmert nog even bedanken voor je posts,,ik heb er zeker veel van geleerd...
                  love growing,love smoking,keep tokin!

                  Comment


                    #10
                    Re: mijn kweek ruimte.

                    fijn dat ik je kon helpen met die link! ik denk ook dat die ring veel effectiever zijn!

                    ik weet niet of het jou op is gevallen maar wanneer hij de ringen op dat a4'tje legt dan
                    kan je met behulp van die lijnen zien waar hij die gaten heeft gemaakt in de ringen.
                    dat was voormij niet helemaal duidelijk!
                    ik ben maar nog het begin...

                    Comment


                      #11
                      Re: mijn kweek ruimte.

                      bedankt voor je post Joosie,, hier zal ik zeker wat aan hebben...
                      deze ring druppel systemen zijn inderdaad veel effectiever en niet moeilijk om te maken...

                      ook wil ik tumble trimmert nog even bedankten voor alle informatie!!
                      peace...
                      love growing,love smoking,keep tokin!

                      Comment


                        #12
                        Re: mijn kweek ruimte.

                        sorry jongens,, ik heb perongeluk 2x gepost... en bedankt dat je nog even vermelden over de lijnen...dat maakt het ook een stuk duidelijker...
                        ik heb begrepen dat in de kleine ring 3 gaatjes gaan en in de grote ring 7 gaatjes...
                        zodra ik mijn hydroponic systeem klaar heb zal ik een foto maken en deze posten...

                        peace...
                        love growing,love smoking,keep tokin!

                        Comment


                          #13
                          Re: mijn kweek ruimte.

                          hij heeft zijn post aangepast. je kan een template downloaden voor die gaatjes, heb er niet op gedrukt maar waarschijnlijk een gratis pdf'je.
                          over het 2 keer posten maakt mij niet uit maar je kan ook gewoon je post aanpassen en dan je tekst er onder plaatsen.

                          Peace!
                          ik ben maar nog het begin...

                          Comment


                            #14
                            Re: mijn kweek ruimte.

                            dan denk ik dat ik voor 2x een 400/600 watt HPS ga...
                            Zorg dan wel dat je de philips pia master son-T plus koopt, dat zijn de beste lampen die er zijn....
                            No Mercy Supply - No Mercy Shop

                            Comment

                            Bezig...
                            X