Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herma zaden van sannie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Herma zaden van sannie

    Het lijkt mij zinvoller om je beklag bij de desbetreffende zaadbank te doen, hier kunnen we je niet aan nieuwe zaden helpen.


    Als je weet dat het herma's worden, koop er geen meer bij desbetreffende shop. Probleem opgelost!
    Iemand nog iets zinvols te melden, want anders kan er een slotje op!


    Comment


      #17
      Re: Herma zaden van sannie

      ik vind het anders 'n zinvol topic
      waarom mogen anderen onze ervaring en mening niet horen over 'n bepaalde zaadbank??
      de waarheid is nu eenmaal hard

      niemand krijgt zomaar nieuwe zaden toegestuurd van sannie.
      je mag eerst nieuwe zaden bij sannie kopen voordat hij je tegenmoet wil komen, wanneer je meld 'slecht' zaad te hebben gekregen.

      dit topic is om anderen op de hoogte te houden van de kwaliteit van desbetreffende zaadbank.

      als ik naar de slager ga voor 5 kilo mager vlees, moet het ook mager vlees zijn en niet met botjes en vetklompen erin.
      we betalen voor kwaliteit.
      maar als niemand laat weten dat die slager rommel verkoopt blijft die z'n rommel gewoon verkopen.
      alleen de vriend van de slager zal natuurlijk beweren dat het niet zo is !!!!!

      grtz angel777
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #18
        Re: Herma zaden van sannie

        Door diverse posts op ons forum, is het wel bekend dat sannie moeilijk doet (volgens sommigen dan)
        Zelf heb ik geen zaad van deze bank, dus kan er niet over oordelen en wil dat ook niet.

        Wat mij wel opvalt dat het steeds terugvalt op WF (....en dit vind ik persoonlijk uitermate storend!)
        En de problemen die de leden daar krijgen als ze er melding over maken.....maar hun beklag over sannie en WF hier komen doen!
        Op een ander forum je gal spuien vind ik zachtjes uitgedrukt niet netjes.
        Dan ga je op het WF maar reclameren, niet op


        Maar het topic is voorgelegd aan de crew btw.
        Last edited by ceBep; 10 October 2010, 10:19.

        Comment


          #19
          Re: Herma zaden van sannie

          Ik wou gewoon even zien of andere ook dezelfde problemen hadden met deze zaadbank,mijn gal gaan spuwen op wf zal niet gaan ik heb daar geen account en zal der ook geen aanmaken.Of hij moeilijk zou doen over nieuwe zaden sturen weet ik niet ik heb hem dat ook niet gevraagd waarom zou ik nieuwe zaden willen als ik er niet tevreden over ben! Van mij mag hier een slotje op.
          Oorspronkelijk geplaatst door vale View Post
          Door diverse posts op ons forum, is het wel bekend dat sannie moeilijk doet (volgens sommigen dan)
          Zelf heb ik geen zaad van deze bank, dus kan er niet over oordelen en wil dat ook niet.

          Wat mij wel opvalt dat het steeds terugvalt op WF (....en dit vind ik persoonlijk uitermate storend!)
          En de problemen die de leden daar krijgen als ze er melding over maken.....maar hun beklag over sannie en WF hier komen doen!
          Op een ander forum je gal spuien vind ik zachtjes uitgedrukt niet netjes.
          Dan ga je op het WF maar reclameren, niet op

          Comment


            #20
            Re: Herma zaden van sannie

            Een ervaring met een zaadbank, goed of slecht, moet je toch gewoon kunnen melden.
            Of het, in dit geval, met WF te maken heeft, doet er niet toe.

            Dit soort info zou ik graag van op de hoogte zijn, van welke zaadbank dan ook. Zeker als er meerdere meldingen zijn.

            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #21
              Re: Herma zaden van sannie

              toch vreemd
              over iedereen en elke shop mag wat gezegd worden
              zowel goed als slecht
              en als het over sannie en wietforum gaat is alles ineens taboe en word er gedreigt met topics sluiten (dat waar WF zo goed in is)
              zijn de mods soms vrienden van sannie of hoe moet ik dit nu opvatten!!!
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #22
                Re: Herma zaden van sannie

                Gewoon je niet verder druk maken en lering trekken uit je ervaring.
                In deze materie ( cannabis algemeen ) wordt vaak een eigen mening niet op prijs gesteld.

                Maar men vergeet vaak dat je alleen maar kan discusseren wanneer je er van uit gaat dat een ander ook wel eens gelijk kan hebben.

                Comment


                  #23
                  Re: Herma zaden van sannie

                  Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                  toch vreemd
                  over iedereen en elke shop mag wat gezegd worden
                  zowel goed als slecht
                  en als het over sannie en wietforum gaat is alles ineens taboe en word er gedreigt met topics sluiten (dat waar WF zo goed in is)
                  zijn de mods soms vrienden van sannie of hoe moet ik dit nu opvatten!!!
                  Niet bepaald. Ik heb ook geen zaad van Sannie en zal daar ook nooit zaad halen naar wat ik gelezen heb. Wat Vale bedoelt is dat menig lid van het WF juist hierkomt voor dit soort threads, dus om hun onvreden uit te spreken tegen het WF en tegen Sannie. Ik deel de mening dat men dit beter daar zelf op kan lossen door te praten, wie weet komt Sannie jullie nog wel tegenmoet
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment


                    #24
                    kritisch blijven? of niet? ok dan...

                    Comment


                      #25
                      Re: Herma zaden van sannie

                      Ik blijf er bij als je klachten hebt meld je dat bij betreffende zaadbank
                      Word je van dat Forum gekickt om wat voor reden dan ook dan ga je niet op en ander forum daar over lopen klagen.

                      Dat iemand slechter erv heeft met Sannie's shop dat kan en dat meerdere dat vinden kan ook .
                      En dat je dat wil laten weten kan ook en mag ook maar ga nu niet heel sannie's lopen afzeiken.
                      Leer je les en koop voortaan op een ander.

                      Van mij mag er een slotje op tis toch wel duidelijk neem ik aan dat betreffende kweker niet tevreden is of het nu aan zijn kweek manier lig of aan de zaden daar zullen we nooit achter komen.

                      Groetjes Bella

                      P.s Albes een forum zet je niet zomaar op daar naast zitten er ook kosten aan een forum draaien.
                      Dat is ook de oorzaak dat er sponsers zijn op een forum.
                      Mij lijkt het goed als je een Poll zou maken Vb heb je goede of slechte erv met Sannie's zaden bank.
                      dan kan iedereen daar zijn ei in kwijt zonder discussie's
                      Maar er zijn wel meer slechte zaden banken....
                      Last edited by belladonna; 10 October 2010, 13:27.
                      God was never on your side..

                      Comment


                        #26
                        Re: Herma zaden van sannie

                        Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                        Maar er zijn wel meer slechte zaden banken....
                        Het is redelijk zeldzaam, maar het komt voor: allergisch zijn voor sperma. We hebben er bij seks.blog al gevalletjes van gehad. Het komt vaker voor bij vro


                        Rond het 30ste levensjaar vermindert de spermakwaliteit reeds. Volgens onderzoekers van de Britse Universiteit van Sheffield stijgt daardoor de kans op een baby met schizofrenie of het Syndroom van Down.
                        Last edited by Prestin; 10 October 2010, 14:23.

                        Comment


                          #27
                          Re: Herma zaden van sannie

                          Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                          toch vreemd
                          over iedereen en elke shop mag wat gezegd worden
                          zowel goed als slecht
                          en als het over sannie en wietforum gaat is alles ineens taboe en word er gedreigt met topics sluiten (dat waar WF zo goed in is)
                          zijn de mods soms vrienden van sannie of hoe moet ik dit nu opvatten!!!

                          (Als je goed gelezen had, wist je dat ik geen zaad van sannie heb en WF heb ik ook niks mee. Maar dit ff terzijde.)

                          Informatie delen over goede of slechte zaken daar heeft iedereen baat bij!
                          Maar de manier waarop het door bepaalde personen aangegrepen wordt om negatief en denigrerend over deze twee te spreken, vind ik wel kwalijk.
                          In mijn ogen heb je dan geen objektieve mening meer!

                          P.S
                          Je onvrede met sannie is bij ons wel bekend, dit heb je zelf ook wel meerder keren duidelijk gemaakt op het forum.
                          En ik wist op voorhand wel dat het hierop uit zou draaien en dat was ook de reden om dit topic te sluiten!
                          Niet omdat ik een zogenaamde vriend van sannie ben......
                          Maar omdat het gemier over andere fora en daaraan gerelateerde personen, hier steeds een terugkerende doorn in het oog is...
                          Last edited by ceBep; 10 October 2010, 15:42. Reden: spelfouten

                          Comment


                            #28
                            Re: Herma zaden van sannie

                            Hehe ,... mooi gezegd

                            recht is recht. krom is krom.

                            Comment


                              #29
                              Re: Herma zaden van sannie

                              Ik heb nog: Jack Hammer , Heijuana , K O Kush & 5 El Monstre "freebees" en ik ga ze gewoon kweken.......
                              1 mindere ervaring zal me niet tegen houden !


                              Smoke

                              Comment


                                #30
                                Re: Herma zaden van sannie

                                Ik wou gewoon even zien of andere ook dezelfde problemen hadden met deze zaadbank,mijn gal gaan spuwen op wf zal niet gaan ik heb daar geen account en zal der ook geen aanmaken.Of hij moeilijk zou doen over nieuwe zaden sturen weet ik niet ik heb hem dat ook niet gevraagd waarom zou ik nieuwe zaden willen als ik er niet tevreden over ben! Van mij mag hier een slotje op.
                                Zoals je ziet verschillende meningen en ervaringen. Omdat je zelf ook al aangeeft dat je vraag beantwoord is zet ik hem op slot.

                                Grtz

                                Comment

                                Bezig...
                                X