Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Groot genoeg ? ?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Groot genoeg ? ?

    Korting op 420shop
    Goeiemiddag mensen,
    Ik heb hier thuis een Tent van 150X150X200 . En 1 lamp van 600 watt , maar ik vroeg mij nu af, is mijn tent groot genoeg om er 2 lampen van 600 watt in te hangen ? ? En wordt dit dan niet te warm vanbinnen ? En welke afzuiger zou ik dan plaatsen ?
    Dank bij voorbaat .
    Snlac
    Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

    #2
    Re: Groot genoeg ? ?

    Snlac,

    misschien zijn 2 600watters wel wat teveel van het goede in jouw tent.

    Evt. zou 2x400watt beter zijn.

    600watt lamp is genoegvoor ong 1,2m2 en 1 400watt lamp goed voor 0,9m2 als ik et goed heb.

    de complete oppervlakte vanm jouw tent is 1,50x1,50= 2,25m2
    Zoals je misschien al had meegerekend zouden 2 600watters goed zijn voor 2,4m2 zou evt kuinnen dus maar word denk ik veel te warm.

    2 400watters zouden goed zijn voor 1,80m2 dus zou beter gaan en ook beter onder controle te houden zijn dan 2 600watters!!

    Ook nu zou je wel een grotere afzuiging moeten hebben!! welke dat et best zou doen kan ik je niet vertellen want daart eb ik ook niet veel verstand van!!

    Greetz Newbienob!
    Peel me i'm fat free!

    Comment


      #3
      Re: Groot genoeg ? ?

      Omdat het een vierkante tent is, zou misschien 4x 400W (of 4x 250 kan zelfs) beter zijn.

      Het effectieve oppervlak is 83 x 83cm voor 400W
      Voor 250W zou dat 70 x 70cm zijn.

      En of het te warm wordt ligt eraan welke lucht je aanzuigt, en waar je het uitblaast.
      Flinke voorraad voor eigen gebruik ?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Groot genoeg ? ?

        ja idd, maar ik wil niet het hele jaar door kweken , En uit mijn ervaring weet ik dat ik met 600 watter het niet zolang trek . Het dubbele zou al heel wat anders zijn .
        Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

        Comment


          #5
          Re: Groot genoeg ? ?

          1500 cub softbox en 1500 cub filter en een dimmer erop zodat je de afzuiger kan dimmen totdat de temperatuur met lampen aan 25 graden is.de softbox moet je wel buiten je tent zetten of hangen want dat gewicht kan je tentje niet hebben.nog beter is een tentje van 120 cm bij 240 cm te kopen en de kleine tent te gebruiken als voor groei en droog tent zo kan je nog meer knallen.

          Comment


            #6
            Re: Groot genoeg ? ?

            Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
            1500 cub softbox en 1500 cub filter en een dimmer erop zodat je de afzuiger kan dimmen totdat de temperatuur met lampen aan 25 graden is.de softbox moet je wel buiten je tent zetten of hangen want dat gewicht kan je tentje niet hebben.nog beter is een tentje van 120 cm bij 240 cm te kopen en de kleine tent te gebruiken als voor groei en droog tent zo kan je nog meer knallen.
            Deze opstelling zegt me wel wat ? Zou je me niet ff meer kunnen informeren over wat dit ongeveer zou kosten ? 120 BIJ 140 en die softbox en dimmer ? ?
            Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

            Comment


              #7
              Re: Groot genoeg ? ?

              Ook heb ik een Homebox Small 0,800X0,800X150 Met een 400 watter Afzuiger, alles erop en eraan . En een Darkroom 150X150X200 met een 600 watter en afzuiger en alles erbij . Maar die 150X150X200 is teveel ruimte voor een 600 watter . Maar ik kan dan ook gewoon alle 2 de tenten opzetten , dan heb Ik 1000 w aan verlichting en beter verdeelt , dan ik alleen een 1000w zou gebruiken .
              maar ik vraag me nog steeds af hoeveel bijde tenten dan zouden opbrengen, ik zou graag een sea of green doen , maar heb hier geen ervaring mee . En benk ook bang om kort voor te groeien , ik ben gewend van 2 tot 3 weken voor te groeien . Maar kvraag me dan af, als ik maar 1 week zou voorgroeien , van zaad uit , of ik dan genoeg oogst zou hebben in vergelijking met mijn kosten daar ik 2 afzuigers en 2 lampen gebruik ? Kan iemand mij wegwijs maken. Wat vinden jullie ideaal . ?
              Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

              Comment


                #8
                Re: Groot genoeg ? ?

                softbox 1500 cub geisoleerd en motor hangend in rubbers moet je niet meer voor betalen dan 240 euro.gewoon can filter 1500 cub 160 dimmer 50 tentje is erg duur,en gewoon apperatuur is te zwaar om er in op te hangen.gewoon met 2 en 3 balken frame bouwen.gipsplaat ertegen aan ,deurtje in het midden en je heb een veel steviger hok wat ook hoger is.kost je de helft van wat een tentje kost.

                Comment


                  #9
                  Re: Groot genoeg ? ?

                  Oorspronkelijk geplaatst door tumble trimmert View Post
                  softbox 1500 cub geisoleerd en motor hangend in rubbers moet je niet meer voor betalen dan 240 euro.gewoon can filter 1500 cub 160 dimmer 50 tentje is erg duur,en gewoon apperatuur is te zwaar om er in op te hangen.gewoon met 2 en 3 balken frame bouwen.gipsplaat ertegen aan ,deurtje in het midden en je heb een veel steviger hok wat ook hoger is.kost je de helft van wat een tentje kost.
                  Ja , maar ik heb al alle materiaal in mijn bezit .. Dus zou ik niet graag veel meer geld uitgeven . En ook vraag ik mij af of 2 afzuigers in dezelfde kamer niet een beetje teveel lawaai zullen maken ? Of kan ik dit verhelpen ? Ik woon namelijk op een appartement
                  Cannabis is een plant, en planten dienen de mens tot voedsel.

                  Comment


                    #10
                    Re: Groot genoeg ? ?

                    softbox maakt bijna geen geluid veel stiller dan een buisafzuiger

                    Comment

                    Bezig...
                    X