Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zaden discussie

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Zaden discussie

    Korting op 420shop
    Ik zag dat het topic die over herma zaden gesloten was, jammer want ik had er toch nog wel wat aan toe te voegen.

    Als je gefeminizeerde (vervrouwelijkt) zaden koopt zit de kans er altijd in dat er een herma tussen zit. Dit heeft dus niets met een bepaalde zaadbank te maken!
    Ik vind dat we er naartoe moeten dat we gewoon regulier zaad moeten kopen en de mannen er gewoon uit halen. Ik heb gemerkt dat veel kwekers gewoonweg bang zijn dat ze de mannen in hun hok niet herkennen. Als ze eenmaal weten hoe een man er uitziet is het een makkie!!!
    No Mercy Supply - No Mercy Shop

    #2
    Re: Zaden discussie

    klinkt allemaal leuk brabo maar als iemand vrouwelijk zaad koopt van welk merk dan ook verwacht men NIET dat er een mannelijke tussen zit. Ze geven uiteraard niet voor niets aan dat het 99,9% female is want 100% kunnnen ze zeker niet garanderen. Ook zal het proces a la herma wel enigszins een beetje aan de kweker zelf liggen soms SOMS zeg ik wle he. door verkeerd licht of teveel stress enz.......heeft er allemaal mee te maken wnat als je voorgroei doet op tl lampje gedurende 18 uur 2 a 3 weken en dan meteen op 12 uur zet in een ruimte van 400 of 600 watt dan kan er wel eens wat misgaan.......maar goed.........misschien zijn bepaalde soorten en rassen en merken er vatbaarder voor dan anders merken he................lol
    wou ik U effe mededelen................................
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

    Comment


      #3
      Re: Zaden discussie

      als iemand vrouwelijk zaad koopt van welk merk dan ook verwacht men NIET dat er een mannelijke tussen zit.
      Helemaal mee eens!!! daarom vind ik het beter als je met regulier zaad werkt, dan weet je van te voren dat je er mannen uit zult moeten halen.
      Het is nu eenmaal zo dat er bij gefeminiseerde (feminized) zaden de kans bestaat dat er een herma tussen zit. Als je ze kan herkennen is dat natuurlijk geen probleem!
      No Mercy Supply - No Mercy Shop

      Comment


        #4
        Re: Zaden discussie

        Ik ga dit keer met Feminized zaden werken Uberkush en Herijuana x Big white.
        Dus ik ga benieuwen of ik herma's ga krijgen. Of dat het allemaal vrouwtjes gaan worden.
        Stress geeft idd herma's. 2 slachtig She-male

        Comment

        Bezig...
        X