Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hoi!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hoi!

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ben Syphilis, naar m'n kat. Ik woon in Amsterdam en ben 26.
    Ik ben hier beland omdat ik op zoek ben naar informatie over een eigen kweek. Dat heb ik hiervoor al een keertje gedaan (Binnen), maar ik ben daarvandaan verhuisd en moet nu dus opnieuw beginnen. Ik ben ook al het materiaal kwijt, maar dat was toch erg onprofessioneel gedaan. Ik wil nu dus een echte goede Nederwiet kweken (White Widow)

    Als ik het zo goed heb bekeken wil ik het volgende doen :

    Box bouwen van zo'n 50-70cm x 50-70cm x 150 cm (MDF uit een bouwmarkt)
    wit schilderen (speciale verf?)
    bodem met plastic dicht maken (wat voor plastic?)
    HPS lamp erin(verstelbaar tot hoogte)
    een gat met ventilatortje in de box.
    Potgrond
    zaadjes
    potjes (Hoe groot?)


    waar haal ik die HPS lamp het beste (400 watt) of kan het goedkoper met spaarlampen, lees ik nu hier ook veel over. Hiervoor gebruikte ik een aquariumlamp, maar ik heb toen geen bloei meegemaakt voordat ik moest ophouden vanwege verhuizing, dus weet ik niet hoe die werkt.

    Ik hoop dat er een klein aantal vragen hier beantwoord wordt, en dat ik de rest zelf vind op dit forum Ik hoor het wel, groetjes!

    Syp.

    #2
    Re: Hoi!

    Oorspronkelijk geplaatst door GZSyphilis View Post
    Hallo, ik ben Syphilis, naar m'n kat. Ik woon in Amsterdam en ben 26.
    Ik ben hier beland omdat ik op zoek ben naar informatie over een eigen kweek. Dat heb ik hiervoor al een keertje gedaan (Binnen), maar ik ben daarvandaan verhuisd en moet nu dus opnieuw beginnen. Ik ben ook al het materiaal kwijt, maar dat was toch erg onprofessioneel gedaan. Ik wil nu dus een echte goede Nederwiet kweken (White Widow)

    Als ik het zo goed heb bekeken wil ik het volgende doen :

    Box bouwen van zo'n 50-70cm x 50-70cm x 150 cm (MDF uit een bouwmarkt)
    wit schilderen (speciale verf?) matte latex wit
    bodem met plastic dicht maken (wat voor plastic?) vijverfolie
    HPS lamp erin(verstelbaar tot hoogte) 150cm hoog is niet echt hoog sinds afhankelijk van je wattage je lamp hoger je planten moet hangen(600 watt 60 cm geloof ik)
    een gat met ventilatortje in de box. wel zorgen dat er geen vals licht door je fan komt dus ff maze maken staat hier ergens is niet moeilijk
    Potgrond lastiger voor mij om te zeggen zit in canada maar growshops kunne je wel helpen
    zaadjes wat je wil feminized of regular(feminized beetje meer gevoelig voor herma's regular moet je er va uit gaan dat je 40 tot 50% mannelijk plant gaat krijgen)
    potjes (Hoe groot?) ik persoonlijk vind hoe groter hoe beter(meer grond makelijker om een foutje te maken en te herstellen)


    waar haal ik die HPS lamp het beste (400 watt) of kan het goedkoper met spaarlampen, lees ik nu hier ook veel over. Hiervoor gebruikte ik een aquariumlamp, maar ik heb toen geen bloei meegemaakt voordat ik moest ophouden vanwege verhuizing, dus weet ik niet hoe die werkt. ik persoonlijk groei onder tl en spaarlampen dan bloeien onder hps

    Ik hoop dat er een klein aantal vragen hier beantwoord wordt, en dat ik de rest zelf vind op dit forum Ik hoor het wel, groetjes!

    Syp.


    daar hoop dat het helpt als ik het fout heb hoor ik het graag van de andere kwekers

    Comment


      #3
      Re: Hoi!

      uiteraard 2 ventilators........
      aan en afvoer..

      Comment


        #4
        Re: Hoi!

        Verplaatst naar vragen binnen wiet kweken!

        en een koolstoffilter niet vergeten.

        Comment


          #5
          Re: Hoi!

          http://www.jointjedraaien.nl/wietforum/search.php

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...et-kweken-info
          en daar vind je de rest van de info
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment


            #6
            Re: Hoi!

            Dank jullie allemaal! Ik denk dat ik het inderdaad nu allemaal op een rijtje heb (behalve dan het specifieke van verschillende potgronden/PH gehaltes, maar laat ik eerst de installatie maar in elkaar zetten denk ik. Er komen binnenkort wel foto's; dit kan natuurlijk geen haastklus worden!

            Comment

            Bezig...
            X