Hallo, ik ben Syphilis, naar m'n kat. Ik woon in Amsterdam en ben 26.
Ik ben hier beland omdat ik op zoek ben naar informatie over een eigen kweek. Dat heb ik hiervoor al een keertje gedaan (Binnen), maar ik ben daarvandaan verhuisd en moet nu dus opnieuw beginnen. Ik ben ook al het materiaal kwijt, maar dat was toch erg onprofessioneel gedaan. Ik wil nu dus een echte goede Nederwiet kweken (White Widow)
Als ik het zo goed heb bekeken wil ik het volgende doen :
Box bouwen van zo'n 50-70cm x 50-70cm x 150 cm (MDF uit een bouwmarkt)
wit schilderen (speciale verf?)
bodem met plastic dicht maken (wat voor plastic?)
HPS lamp erin(verstelbaar tot hoogte)
een gat met ventilatortje in de box.
Potgrond
zaadjes
potjes (Hoe groot?)
waar haal ik die HPS lamp het beste (400 watt) of kan het goedkoper met spaarlampen, lees ik nu hier ook veel over. Hiervoor gebruikte ik een aquariumlamp, maar ik heb toen geen bloei meegemaakt voordat ik moest ophouden vanwege verhuizing, dus weet ik niet hoe die werkt.
Ik hoop dat er een klein aantal vragen hier beantwoord wordt, en dat ik de rest zelf vind op dit forum Ik hoor het wel, groetjes!
Syp.
Ik ben hier beland omdat ik op zoek ben naar informatie over een eigen kweek. Dat heb ik hiervoor al een keertje gedaan (Binnen), maar ik ben daarvandaan verhuisd en moet nu dus opnieuw beginnen. Ik ben ook al het materiaal kwijt, maar dat was toch erg onprofessioneel gedaan. Ik wil nu dus een echte goede Nederwiet kweken (White Widow)
Als ik het zo goed heb bekeken wil ik het volgende doen :
Box bouwen van zo'n 50-70cm x 50-70cm x 150 cm (MDF uit een bouwmarkt)
wit schilderen (speciale verf?)
bodem met plastic dicht maken (wat voor plastic?)
HPS lamp erin(verstelbaar tot hoogte)
een gat met ventilatortje in de box.
Potgrond
zaadjes
potjes (Hoe groot?)
waar haal ik die HPS lamp het beste (400 watt) of kan het goedkoper met spaarlampen, lees ik nu hier ook veel over. Hiervoor gebruikte ik een aquariumlamp, maar ik heb toen geen bloei meegemaakt voordat ik moest ophouden vanwege verhuizing, dus weet ik niet hoe die werkt.
Ik hoop dat er een klein aantal vragen hier beantwoord wordt, en dat ik de rest zelf vind op dit forum Ik hoor het wel, groetjes!
Syp.
Comment