Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Enkele vraagjes en 1ste foto's

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Enkele vraagjes en 1ste foto's

    Korting op 420shop
    Me 2 kleine vrouwkes 007.jpgMe 2 kleine vrouwkes 006.jpgMe 2 kleine vrouwkes 010.jpgMe 2 kleine vrouwkes 008.jpg

    Hier zijn mijn 2 vrouwkes die zijn zondag 3 weken oud. Kan er iemand zeggen als ze er gezond en goed uitzien want dit is mijn eerste kweek.Het zijn amnesia haze wat denken jullie hiervan?
    Zijn ze goe van grote en zullen ze nog veel groeien ze krijgen nog altijd 18/6 licht. Hoe lang moet ik ze nog in groei houden?

    Groetjes en dank

    #2
    Re: Enkele vraagjes en 1ste foto's

    Zien er heel goed uit naar mijn mening .
    Die gaan heel erg strekken dus je kan ze zeker al in bloei plaatsen, liefst zo snel mogelijk want die schieten echt serieus de hoogte in die Hazes

    Comment


      #3
      Re: Enkele vraagjes en 1ste foto's

      mooi mooi inderdaad beetje jaloers wel

      de mijne zijn net drie dagen oud en kan niet wachten tot ze groter zijn

      groetels
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Enkele vraagjes en 1ste foto's

        Das heel fijn om te horen zal proberen verder mijn best te doen voor me vrouwkes.

        Greetz

        Comment


          #5
          Re: Enkele vraagjes en 1ste foto's

          stevig stammetje maaar zoals jona al melde wel op 12/12 gooien. die worden dan nog 300 % groter als niet meer is. Groeit gestaagd door ook in de bloei.

          Comment


            #6
            Re: Enkele vraagjes en 1ste foto's

            ik vind het is het best gewaagd om als eerste grow met een haze te beginnen!( best pittig en lange bloeitijd)
            Ik hoop dat je genoeg ruimte hebt! de planten zullen zeker nog 3 tot 4 ker zo hoog worden. op het moment dat je naar 12/12 schakeld heeft de plant 2 tot 3 weken nodig om door te hebben dat ze moet gaan bloeien.reken vanaf dat moment op een vertrippeling(3x) van je plant. snel 12/12 zou ik zeggen! ze zien er verder gezond uit!
            mag ik vragen wat voor aarde je in je potje's hebt zitten..
            Last edited by chemdog; 27 October 2010, 16:12.
            NO PANIC... GO ORGANIC !

            Comment

            Bezig...
            X