Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HULP hangende blaren

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HULP hangende blaren

    Korting op 420shop
    Me 2 kleine vrouwkes 012.jpgMe 2 kleine vrouwkes 011.jpgMe 2 kleine vrouwkes 006.jpgMe 2 kleine vrouwkes 008.jpgMe 2 kleine vrouwkes 005.jpgMe 2 kleine vrouwkes 007.jpgMe 2 kleine vrouwkes 009.jpgMe 2 kleine vrouwkes 010.jpg

    Hallo,

    Hier zijn me twee vrouwtjes ze zijn juist 4 weken. Ze krijgen voeding van plagron. Ben nu gestart met 12/12 licht en plagron bloei. Temp. is constant tussen de 20 en 25 graden. Luchtvochtigheid tussen de 50 en de 60. Mijn PH in de pot is ni zo goe ik denk 7 en de ec weet ik ni want heb geen meter daarvoor. Ik gebruiken 3 spaarlampen nu van 130w samen met de daglicht maar weet ni als da voldoende is.
    Sinds gisteren hangen de onderste blaren naar beneden de bovenste blaren doen het heel goe.De onderste blaren vertonen ook wat bruine verkleuring aan de randjes maar ni zo heel veel is het omdat het al wat oudere blaren zijn ik weet het ni. Ik heb ook gelezen als je ph en ec ni goe zijn da je de aarde moet spoelen me zuiver water moet je ze dan ook afzuren? Ik had wel water van bovenin gedaan eergisteren zo het mss van dat zijn of zou ze stress hebben heb ze nogal veel verplaatst om ze goe int licht te krijgen maar wel in dezefde ruimte. Ik hoop dat er iemand mij kan helpen want het is mijn eerste kweek e zou het heel jammer vinden kzit nu zo ver.

    Greetz

    #2
    Re: HULP hangende blaren

    staan te nat.

    Comment


      #3
      Re: HULP hangende blaren

      Hey,

      Twas inderdaad omdat ze te nat stonden. Het gaat vandaag al veel beter met hen.

      alvast bedankt voor de raad!

      Comment

      Bezig...
      X