Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Klaar voor de oogst?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Klaar voor de oogst?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ben bezig met mijn eerste binnenkweek van 5 wietplanten. De dames staan a.s vrijdag precies 7 wk in de bloei....ik dacht dat ik nog 2 wk te gaan had. Maar vandaag liet ik een vriend foto's zien, en die zei me dat ze al klaar voor de oogst zijn omdat je al bruine haartjes zie! Nou weet ik niet wat ik moet doen, omdat ik ze gister nog gevoed heb....dus wie kan mij helpen met wat informatie??/
    Attached Files

    #2
    Re: Klaar voor de oogst?

    Ik zie idd redelijk wat bruine pistels maar ook nog tonnen vers gegooide witte denk dat die zeker nog een dikke week mag staan. Best beoordeel je oogstmoment op de kleur van de hars die de trichomen afschijden.When_To_Harvest.jpg340.jpg

    Comment


      #3
      Re: Klaar voor de oogst?

      Ow okeey dus jij schat nog een dikke week....kan ook nog 2 weken? Of wordt het dan telang? want je moet de laatste week tog alleen maar water geven?

      Comment


        #4
        Re: Klaar voor de oogst?

        Op afstand kan ik dit moeilijk zien maar denk idd nog een dikke week kan ook best ineens sneller afrijpen of juist nog wat tijd nodig hebben, komt opok niet op een dag he. Ik zou nu enkel nog water gaan geven niet meer voeden.

        Comment


          #5
          Re: Klaar voor de oogst?

          Ow okeey bedankt voor de info...want ik ga vanaf nu alleen maar water geven, zonder voeding. Best spannend....kan niet wachten op de oogst. Maar ik denk dat ik nu een weekje water ga geven....en dan....de laatste wk zonder water? Hnmm hoop dat alles nog wel goed gaat dan..

          Comment


            #6
            Re: Klaar voor de oogst?

            laatste dagen kan je ze droog laten vallen. Niet kurdroog maar gewoon zuinig met je water, ze zal dan zowiezo nauwelijks nog drinken.

            Comment

            Bezig...
            X