vanilla 005.jpgvanilla 009.jpgvanilla 001.jpgvanilla 016.jpgheb mn antwoord al! bedankt voor de reacties!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vanilla kush en pineaplle week 7 bloei. blad probleem.
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: vanilla kush en pineaplle week 7 bloei. blad probleem.
Lijkt mij vrij weinig aan de hand ze gebruikt haar laatste voedingstoffen opgeslagen in haar bladeren,neem aan dat begonnen bent met alleen water geven,zo niet lijkt me t goed daarmee te beginnen,maar bladeren worden aan t eind praktisch altijd gelig...
Vet trouwens kep net m'n vanilla kush en pineapple chunk ontkiemd...
Plaats ff een smokereport over 4 5 weken anders
1 pz
-
Dankje! de vanilla is echt top! alleen de pineapple chunk is sativa dominant hij zou in 55 dagen afbloeien.. plak daar nog maar 4 weken bij. dit is bekent bij de meeste forums er is bijna niemand blij met deze plant. ik ook niet echt eigenlijk! ik ben benieuwd wat jij ervan gaat vinden. er gaan veel verschillende pheno's rond en de indica dominante is de gene die voldoet aan de beschrijving van het zaad. mijne doet dat totaal niet. beter heb jij meer geluk! ik hoor het nog wel.
ps als je kijkt naar de foto met het licht aan dan zijn de 3 lange, dunne toppen van mn pineaplle chunk, 1 top hangt een beetje naar rechts.Last edited by chemdog; 26 October 2010, 20:19.NO PANIC... GO ORGANIC !
Comment
-
ik ben eigenlijk wel dol op sativa's eigenlijk...ja okeej het bloeit wat langer....maar okeej...mijn superlemonhaze hebben een kleine 16 weken gebloeid...de laatste 7 met alleen water.....resultaat mag er zijn....maar ik zal wel zien.....laat me ook ff een report van die pineapple lezen als je wil....daar was ik namelijk miss nog wel benieuwder naar dan de vanilla...maar goed...ik hou jou,en je plantjes in de gaten.... ruikt t ook echt naar vanille dan???die VK?
P'zLast edited by Floeperd; 26 October 2010, 22:16.
Comment
-
heej super lemon haze heb ik ook gedaan tijdje terug, super strain!! sativa's lust ik ook wel alleen verwachte ik wat anders vandaar
de geur van VK is zeer complex en heel sterk! ken je die ijsjes solero exotic? zo ruiken ze! vanille ijs met exotisch fruit(manderijn,perzik,passie) en een klein beetje lavendel. echt fantastisch!
die pineapple ruikt niet naar pineapple.. meer naar aarde gemengt met haze en wat citrus fruit. hij valt compleet weg tegenover de VK.
we horen nog van elkaar
peaceLast edited by chemdog; 27 October 2010, 21:57.NO PANIC... GO ORGANIC !
Comment
-
ik groei sativa's max. 1 tot 2 weken dan toppen en naar 12/12 zo gaat het net aan mn pineapple had niet hoger moeten worden ze was tot 12/12 30 cm ze is nu 1.50 m.
mn super lemon haze was tegen het dak gegroeid haha die had ik 4 weken voor gegroeid. had wel 200gr droge wiet van 3 SLH planten!NO PANIC... GO ORGANIC !
Comment
Comment