Hoi, ik heb 4 potten staan, 2 x Purple Haze (Huismerk Wietzaadjes) (links op de foto) en 2x (eigenlijk 3 planten) Amnesia Haze Auto van Powerstrains. Nu valt het mij op dat ondanks dat alle omstandigheden gelijk zijn er enorm veel verschil in kleur van de bladeren zit. Nu moet ik er wel bij vermelden dat de AF-jes nog maar zo'n 3 weken moeten en dat de Purple Haze net 1 week op 12/12 staat en de eerste blokhaartjes net zichtbaar zijn.
Nu vraag ik me af, heeft de Purple Haze gewoon veel meer voeding nodig, of geef ik deze te veel water? Onderin zijn enkele gele bladeren te bespeuren. Ik voed de planten nu sinds een week met Bac Organic Bloom (3ml op 1 L). Dagelijks geef ik nu alle planten 1 liter water op 20 liter potten. De AFjes staan 's morgens droog, de hazen zijn meestal nog iets vochtig (juist te veel water?). PH staat gemiddeld rond de 6.7 (grond).IMG_2560.jpeg
Nu vraag ik me af, heeft de Purple Haze gewoon veel meer voeding nodig, of geef ik deze te veel water? Onderin zijn enkele gele bladeren te bespeuren. Ik voed de planten nu sinds een week met Bac Organic Bloom (3ml op 1 L). Dagelijks geef ik nu alle planten 1 liter water op 20 liter potten. De AFjes staan 's morgens droog, de hazen zijn meestal nog iets vochtig (juist te veel water?). PH staat gemiddeld rond de 6.7 (grond).IMG_2560.jpeg
Comment