Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Woon in buitenland, wiet is niet te roken hier

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Woon in buitenland, wiet is niet te roken hier

    Korting op 420shop
    Een hele goeie dag iedereen,

    Ik heb een probleem, ik ben verhuisd naar het buitenland en de wiet is niet te roken hier, nu dacht ik laat ik dan maar zelf gaan beginnen maar dat is toch wat moeilijker dan ik dacht, Ik zou graag wat duidelijke uitleg willen lezen hoe je wiet kan planten, groeien, bloeien... van begin tot eind eigenlijk jullie zullen vast denken: wat een lul hij kan niet eens planten... ik kocht mijn wiet altijd netjes in de coffeeshop in NL... wat te doen? Ik krijg volgende week de growbox binnen en dan wil ik eigenlijk gaan beginnen.

    Wie Kan Mij A.U.B. Helpen?

    Thanks in advance

    Angelo

    #2
    Hoi angelo,

    Leuk dat je nu wilt gaan proberen om zelf te telen. Er staat heel veel informatie op het forum, maar als je een mooi en compleet overzicht wilt hebben zoek dan de post op van $ir_smoke_alot : telen op aarde met $ir - cheese/amnesia.

    Dit verslag hanteer ik in ieder geval als mijn rode draad.

    Comment


      #3
      Re: Woon in buitenland, wiet is niet te roken hier

      @CatsEye
      ben ik het niet helemaal mee eens wat hierboven staat

      wandel gewoon eens door verschillende kweekverslagen heen
      als je je rode draad hanteert naar aanleiding van 1 topic en er gaat iets fout weet je zelf niet 1-2-3 hoe je het moet oplossen als beginner.
      de meeste info krijg je door veel te lezen.
      de beste ervaring krijg je als het mis gaat en je weet het met of zonder hulp van andere weer op orde te krijgen.

      iedereen heeft toch 'n beetje z'n eigen manier van kweken.
      door verschillende kweekverslagen door te lezen zie je op den duur vanzelf waar iedereen hetzelfde werkt en waar kweekwijze afwijken van de rest.
      hier haal je je info uit die je nodig hebt om 'n leuk rondje te kunnen kweken.

      bij tegenslagen zijn er altijd wel mensen met ervaring die je weer verder kunnen en willen helpen.
      haast en spoed .....................

      grtz angel777
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Woon in buitenland, wiet is niet te roken hier

        lezen lezen lezen!

        succes!
        NO PANIC... GO ORGANIC !

        Comment


          #5
          Re: Woon in buitenland, wiet is niet te roken hier

          Misschien ook eens vermelden in welke klimaatzone je nu woont. Kan wel een heel verschil uitmaken of je in de tropen zit of in het hoge noorden

          Comment


            #6
            Re: Woon in buitenland, wiet is niet te roken hier

            Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
            @CatsEye, ben ik het niet helemaal mee eens wat hierboven staat
            Dat kan natuurlijk, en wordt ook zeker op prijs gesteld, maar toen ik hier op het forum begon (nog niet zo heel lang geleden) werd ik overdondert door alle informatie en kon ik alle details maar moeizaam plaatsen. Er was gewoon zo ontzettend veel te vinden dat je door de wietplantjes de sea of green niet meer kon zien. Ik ben het helemaal met je eens dat je niet je eerste postje vragen moet gaan stellen als "Wat voor kweekhokje moet ik neer gaan zetten voor 1 plantje". Maar alleen maar zeggen dat mensen moeten lezen met 150.000 posts op dit forum gaat misschien ook weer wat ver. Vandaar dat ik mijn eigen mening even heb gedeeld en verwezen heb naar de rode draad die mij heel erg op pad heeft geholpen. Dat wil niet zeggen dat je daarnaast niet moet lezen, sterker nog... ik probeer zo veel als ik kan te lezen van alles wat hier voorbij komt. Maar sinds ik het verslag van $ir heb gelezen kan ik dingen wel beter relateren en zet ik ook aantekeningen op die plek neer waar ik zelf denk een betere oplossing te hebben gelezen.

            Comment


              #7
              Re: Woon in buitenland, wiet is niet te roken hier

              @viske
              wat heeft je klimaatzone buiten te maken met binnenkweken

              zorgen voor 'n fatsoenlijke en veilige kweekruimte waar geen brandgevaar in en rond hangt is de 1ste tip
              zaaien kan iedereen en af en toe wat water geven.
              en de rest van de info zal ik wel geven als hij eenmaal bezig is

              grtz angel777
              HOE MOET IK ONTKIEMEN
              JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

              Comment


                #8
                Re: Woon in buitenland, wiet is niet te roken hier

                Ik vind het echt heel relax dat er zo snel gereageerd wordt thanks

                Comment


                  #9
                  Re: Woon in buitenland, wiet is niet te roken hier

                  Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
                  @viske
                  wat heeft je klimaatzone buiten te maken met binnenkweken

                  Wat denk je ?
                  Op mijn dushi eilandje kun je ook binnen kweken maar dan ben je meer aan het koelen

                  In de winter kweken de meeste hier in nederland binnen zonder probleemen maar als de zomer er aan komt krijgen de mindere afzuigers toch temperatuur probleemen

                  Viske
                  Dat was ook mijn eerste gedachte , waar ?

                  En voor de rest zou ik zeggen , veel lezen Angelo

                  Ajo
                  Ventje
                  Last edited by Jointjedraaien; 1 November 2010, 14:36.
                  Living in Second live for real

                  Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

                  Comment


                    #10
                    Re: Woon in buitenland, wiet is niet te roken hier

                    Ik zit in oost europa en het klimaat is op dit moment redelijk fris het is nu al 6 graden als ik het weerbericht moet geloven hier krijg ik hier avonden in de winter van -30 tot -40 graden als dit een probleem gaat geven voor de kweek kan iemand mij dit dan zeggen (+ oplossing als mogelijk is?)
                    Die post van smoke a lot is goede lectuur ik zal hem zeker de eerste keer gebruiken dat ik ga planten

                    nogmaals vriendelijk bedankt,
                    en laat de reacties maar komen kan beter maar veel erover lezen dan te weinig, ik wil gewoon een lekker wietje kunnen roken,

                    Gr Angelo

                    Comment


                      #11
                      Re: Woon in buitenland, wiet is niet te roken hier

                      Voor buitenkweken bij die temperaturen? Dat mag je op je buik schrijven (=vergeten dus).
                      Binnen gaat uiteraard wel nog aangezien je je niet veel moet aantrekken van buitentemperaturen (deels dan).

                      Hoe koud is het in de zomer?

                      Comment


                        #12
                        Re: Woon in buitenland, wiet is niet te roken hier

                        Zomer kan het best wel warm worden van 26 tot 34 graden omdat ik best wel hoog woon, voor mij is dat wel lekker heb nog wel surinaamse roots in me dus in de zomer lekker genieten...

                        Comment


                          #13
                          Re: Woon in buitenland, wiet is niet te roken hier

                          lees het forum rustig eens door dan zuld ge wel al een heel end op weg zijn ze en suc6 met je kweek daar he

                          Comment


                            #14
                            Re: Woon in buitenland, wiet is niet te roken hier

                            ik denk dat dat onderhand wel duidelijk was gemaakt flip dat ie door het forum heen moet lezen
                            HOE MOET IK ONTKIEMEN
                            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

                            Comment


                              #15
                              Re: Woon in buitenland, wiet is niet te roken hier

                              Phahah, Angel777

                              Met die buitentemperaturen in de zomer kan je zeker iets aanvangen om buiten te kweken. Ik raad je dan ook aan om voor de volgende zomer de buitensectie eens onder de loep te nemen. Indien je vroeger wilt beginnen kijk je best eens bij wat kweekverslagen in de binnensectie, daar staat heel wat info toegepast op verschillende kweekjes

                              Greetzzz

                              Comment

                              Bezig...
                              X