Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Woon in buitenland, wiet is niet te roken hier

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Woon in buitenland, wiet is niet te roken hier

@angel Ik had natuurlijk weer te vlug gelezen en dacht dat het over een buitenkweek ging. Natuurlijk heb je gelijk.

Comment

nou ik hb nu een growbox van 1 bij 1 en 1.20 hoog zit een lamp in, een filter, ventilator ik heb verder een ph meter een ec meter een propagator ph- rhizotonic 5 zaadjes van sensi seeds 5 cocos dingetjes waar je water op zet en dan groeien ze uit voeding voor de plant een plantenspuit een temperatuur meter een tijdsklok

Wat denken jullie kan ik nu beginnen?

Comment

als je tyd heb ken je beginne

Comment

Lekker beginnen en terwijl je bezig bent kun je gaan fine tunen. Maar dit is een prima startopstelling, hup, nu lekker aan de slag.

Comment

Nou dus vanaf november toen ik schreef dat ik een klein tentje had zijn we nu al in januari ik wou graag met jullie delen wat het resultaat tot nu is

P1050634.jpgP1050638.jpgP1050639.jpgP1050633.jpg

Ikzelf vind het niet slecht voor 1x 250 watt en 3x shiva skunk ik heb de planten getopt en geknakt want ik wil zoveel mogelijk van deze kweek afhalen heeft iemand nog tips voor mij over deze kweek?

Ik wil alvast dit forum bedanken want na zoveel informatie wat ik hier heb gelezen zijn de planten ongeveer 95 cm geworden en staan nu in de 2e week bloei Bij deze hardstikke bedankt!

Met vriendelijke groet,

Angelo2011

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door angel777 View Post
              @viske
              wat heeft je klimaatzone buiten te maken met binnenkweken

zorgen voor 'n fatsoenlijke en veilige kweekruimte waar geen brandgevaar in en rond hangt is de 1ste tip
              zaaien kan iedereen en af en toe wat water geven.
              en de rest van de info zal ik wel geven als hij eenmaal bezig is

grtz angel777
              Bij mij is de LV binnen in de zomer wel echt veel hoger als in de winter.

Ciao
              "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

Comment

lowrider2xautomaticmary.jpgAls je binnen wilt gaan beginnen ,en het is alleen voor je eigen rookgenot,..
                dan raad ik je aan om het eens met een autoflowering soort te proberen onder een paar SPAARLAMPEN!!!
                Dat kost je gauw zo`n 95% minder aanschafkosten en voor 10 lampjes van 18watt (1030Lumen),
                kun je gewoon naar je lidl ,aldi etc. ofzoiets en niemand zal je ergens van verdenken.
                De Lowriders en andere A/F soorten lenen zich hier perfect voor want ze worden nooit hoger dan 60 a 70 cm
                en de spaarlampen kun je er tussen en er vlak op hangen want ze verbranden je planten niet!!!
                Geen voorschakeltrafo,s of relaiskasten, klein en makkelijk te verbergen.
                geinteresseerd ??? meer info of whatever = ravisterman71@hotmail.com

Comment

Hij is al begonnen en heeft al een mooi 250W HPS setje, overstappen naar spaarlampen is dan een grote stap terug.
                  Niet doen hoor, je bent prima bezig nu. Van een HPS krijg je tenminste grammen en harde wiet.

Comment

Hej,

Ziet er goed uit kerel!!
                    Zeker voor je 1ste kweek

Comment

hoelang staan ze nu op 12/12 of heb ik dat gemist?
                      In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

Comment

P2040826.jpgP2040836.jpgP2040830.jpgP2040828.jpgP2040831.jpgP2040837.jpgP2050847.jpgP2040832.jpgP2040833.jpgP2040834.jpgP2050848.jpgP2040829.jpgP2040835.jpgP2050849.jpgHij is bijna klaar laat jullie nog wel ff de nieuwe foto's zienP2040827.jpg

Comment

@ mathijs :Ik ben ook niet echt van plan om nu onder spaarlampen te gaan kweken, i don't change a winning team...
                          @ smokeyhaze: Thanks ik vind het er zelf ook goed uitzien nu moet ik alleen nog afwachten wanneer het de juiste tijd om te oogsten is
                          @ Mito: Dit moet nu toch wel de 8e begin 9e week zijn van de bloei...

Comment

sorry ik heb een foutje gemaakt hij is op de 6e, 7e week bloei

Comment

Ziet er goed uit ^^ oogst is nog wel eve denk ik, pistels zn vr zover ik zie nog mooi witjes dus =)

grts WW
                              Vroeger stond hier iets anders

Comment

Bezig...
                              X