Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mijn plantje wordt te groot

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Mijn plantje wordt te groot

    Korting op 420shop
    P1020729.jpgP1020734.jpgP1020735.jpgP1020733.jpg

    #2
    Re: Mijn plantje wordt te groot

    Ze is flink gestrekt, maar je zou ze evt. kunnen ombuigen.

    Comment


      #3
      Re: Mijn plantje wordt te groot

      zoek op het forum: knakken, toppen, scroggen
      Toppen: niet meer in de bloei, zeker niet in jou stadium
      Knakken: wanneer je wil

      Comment


        #4
        Re: Mijn plantje wordt te groot

        welke verlichting gebruik je en hoever hangt deze van de plantjes? heb echt de indruk dat ze serieus zijn gaan strekken

        zoals jona zei, niet meer toppen nu, ze staan al in bloei, zal hen serieus wat stress bezorgen en dan zijn herma's niet te vermijden

        buigen kan ten alle tijde, dus geen paniek, komt wel goed

        Comment


          #5
          Re: Mijn plantje wordt te groot

          buigen, hoe moeilijk is het? komt wel goed knul!
          ik ben maar nog het begin...

          Comment


            #6
            Re: Mijn plantje wordt te groot

            het is meer tussen duim en wijsvinger de top omknakken.

            de top redt het wel en gaat zich naar boven richten.
            Veel gestelde vragen over het forum
            JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
            420Shop.NL
            "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

            Comment


              #7
              Re: Mijn plantje wordt te groot

              Thx voor de reacties!

              Heb hem ondertussen geknakt, en ziet er goed uit vind ik.

              Ik ben nogal stom geweest, en heb hem geknakt toen het donker was. 5min later hing de geknakte tak al helemaal slap, vandaar het touwtje op de foto. Heb dan ook maar gelijk de lampen aangestoken, en een uurtje later was hij (zij ) al vlijtig omhoog aan het groeien. Heb nu dus het "steun-touwtje" weggehaald.

              Op het eerste zicht ben ik hier heel tevreden over, dus misschien ga ik mijn kleinere plantjes ook knakken als ze wat uitgegroeid zijn.

              @ barre, ik gebruik 3 spaarlampen van 25W per stuk. Ze hangen altijd ongeveer 5cm van de planten. Zien ze er niet goed uit?

              P1020741.jpgP1020750.jpgP1020744.jpg

              Comment


                #8
                Re: Mijn plantje wordt te groot

                ze zien er niet slecht uit. Volgende keer direct onder de spaarlamp, strechen ze niet zo en krijg je je kweekhok mooier gevult.
                Ik zou voor je timing ervan uit gaan dat ze ongeveer een week in bloei staan en zo beginnen rekenen, dus zou ze zeker nog 7/8
                weken, afhankelijk van de soort, laten bloeien, zullen nog mooie toppen worden.
                Succes

                Comment


                  #9
                  Re: Mijn plantje wordt te groot

                  Oorspronkelijk geplaatst door hbo View Post
                  @ barre, ik gebruik 3 spaarlampen van 25W per stuk. Ze hangen altijd ongeveer 5cm van de planten. Zien ze er niet goed uit?
                  had zo'n vermoeden dat het om spaarlampen ging ze zien er best goed uit hoor! maar zullen in het begin wat opzoek gegaan zijn naar licht en daardoor zijn ze zich "langer" gaan maken. als je de volgende keer meteen je lampen dicht bij de planten hangt zoals smokin' ace zei, zullen ze compacter blijven en kun je alles idd mooier gevuld krijgen.

                  binnenkort zal trouwens de grote groeispurt waarin ze nu zitten eindigen en zullen ze niet meer zoveel gaan groeien per dag. je kunt dus best wachten tot het echt nodig wordt om de andere planten te buigen.

                  Comment

                  Bezig...
                  X