Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

paarse stelen van stam naar blad

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    paarse stelen van stam naar blad

    Korting op 420shop
    hi all,, weet iemand hoe dit kan,, alle factoren zijn op peil, lichte bries, 28 graden, en een lv van 66 %,mooi groen ,,,,, staan 9 dagen nu,eerste week schoon water gehad, nu 2 keer voeding,, iemand een idee ?

    #2
    Hahaha, nou snap ik het. Ik denk... deze vraag komt me heel bekend voor. Vale vroeg of je je oorspronkelijke bericht wilde editen, maar met deze nieuwe post krijg je vast wederom de antwoorden

    Comment


      #3
      Re: paarse stelen van stam naar blad

      Dus mag je hier weer reageren, is ook goed.....
      Het andere topic heb ik ff gedeleteerd intussen, dus begin je met een schone lei

      Comment


        #4
        Re: paarse stelen van stam naar blad

        Kan ook overvoeding zijn, maar dan motte dr ook paarse randen langs de bladeren zijn

        Comment


          #5
          Re: paarse stelen van stam naar blad

          heb dat ook voor,, heb gehoord dat het door de stress komt of bij te kou lijden bij donker dacht ik

          Comment


            #6
            Re: paarse stelen van stam naar blad

            hey was ik weer,, moet nog ff kijken hoe alles werkt hier,, ben ff gestopt met de voeding en heb de lamp wat hoger gehangen , het lijkt iets beter te gaan nu, kan geen fotos plaatsen jammer genoeg,, zou wel beter zijn , ze staan nu op 12/12 3 dagen,, paarse stelen verdwijnen langzaam,, denk dat ze te nat hebben gestaan, maar tis nog niet super, zijn licht groen van kleur en beetje dof , kan ik nu ook bladvoeding geven voor mooie groene bladeren?? alle reacties welcome,, keep em groing

            Comment

            Bezig...
            X