Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vlug help mannelijk of vrouwelijk

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vlug help mannelijk of vrouwelijk

    Korting op 420shop
    vrouwelijk of mannelijk 015.jpgvrouwelijk of mannelijk 023.jpgvrouwelijk of mannelijk 018.jpgvrouwelijk of mannelijk 020.jpgvrouwelijk of mannelijk 017.jpgvrouwelijk of mannelijk 019.jpgvrouwelijk of mannelijk 028.jpgvrouwelijk of mannelijk 021.jpgvrouwelijk of mannelijk 026.jpg

    Kan mij iemand zeggen als het een vrouwelijke of een mannelijke plant is want ik twijfel!!!

    #2
    Re: Vlug help mannelijk of vrouwelijk

    Ik zie op jou foto's niet geen geslacht. Staan ze al wel in bloei? Lees deze thread anders even door; Geslacht; Mannetje / Vrouwtje
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Vlug help mannelijk of vrouwelijk

      nog niet zichtbaar

      Comment


        #4
        Re: Vlug help mannelijk of vrouwelijk

        Lijkt me op foto 4 een dame, morgen zou daar uit dat groene dingetje twee witte haartjes moeten komen.

        Comment


          #5
          Re: Vlug help mannelijk of vrouwelijk

          http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...en-1ste-foto-s

          In dat topic geef je aan dat je 2 vrouwen hebt, neem aan dat dit daar 1 van is?


          Als ik je foto's hier in dit topic zie zou ik zeggen een manneke, maar je zult toch nog wel een paar dagen moeten wachten om het 100% zeker te weten.

          Comment


            #6
            Re: Vlug help mannelijk of vrouwelijk

            Hallo,

            Ja da dacht ik ook! Ik heb idd 2 planten maar de ene is zeker een vrouwke maar van die twijfel ik het is nog ni echt zichtbaar maar ik denk dat het een manneke is de bloei van die is nog moeilijk te zien die van de andere staat van dze week in bloei. Als het een manneke is moet ik die onmiddelijk wegdoen bij vrouwke en wat moet ik ermee doen?

            Greetz

            Comment


              #7
              Re: Vlug help mannelijk of vrouwelijk

              normaal gesproken bloeit een mannetje sneller dan een vrouwtje.. uit mijn ervaring dan! wacht het gewoon even af.. als het een mannetje is omhakken er weg gooien!
              NO PANIC... GO ORGANIC !

              Comment


                #8
                Re: Vlug help mannelijk of vrouwelijk

                gewoon even wachten check in de ochtend middag en avond totdat je een duidelijk geslacht vind.
                het is moeilijk vanaf het begin te oordelen.
                upload later misschien wat foto's kunnen we weer beoordelen.
                ik ben maar nog het begin...

                Comment


                  #9
                  Re: Vlug help mannelijk of vrouwelijk

                  Normaal gesproken laat een mannetje eerder zijn geslacht zien dan een vrouwtje
                  [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                  Comment

                  Bezig...
                  X