Over 3 weekjes is mijn huidige kweek klaar. Deze staan nu in standaard 18 liter bloempotten. Voor mijn volgende kweek wil ik slechts 3 plantjes zetten maar dan in Airpots. Ik zet zelf te denken aan 3 potten van 38 liter. Aangezien ik noodgedwongen alles online moet bestellen en de verzendkosten dus maar voor lief neem vraag ik me nog wel enkele zaken af.
- Moeten er in airpots wel of geen kleikorrels onderin (denk zelf van niet)
- Welke grond kan ik het beste gebruiken (Plagron Batmix of Plagron Royalmix)
- Beide van bovenstaande mediums zijn voorzien van 6 weken voeding, heb ik dan genoeg aan alleen bloeivoeding (wil na 4 weken over naar bloei)
- Kan ik zaden in deze aarde laten ontkiemen of dien ik dit toch bij voorkeur in een propagator te doen (heb ik staan) (batmix in ieder geval niet begreep ik al)
- Zit er door de voeding van exmember47012 voldoende perliet? M.a.w. moet ik nog aarde mengen (geen zin in)
- Daar de planten dus de eerste weken voldoende voeding hebben... kan ik dan de eerste weken gebruik maken van Blumats zodat ik alleen zodra er een voedingstekort ontstaat met de hand moet bewateren?
- Is de exmember47012 batmix en/of royal mix bruikbaar met BAC Organic Bloom? Scheelt weer voeding kopen indien dit het geval is.
Comment