Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

de perfecte opstelling ??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    de perfecte opstelling ??

    Korting op 420shop
    hallo, ik verander van tent,
    ik zal een dr120 aanschaffen en met men 600watter die ik al heb.
    nu wou ik weten wat de perfect opstelling is kwa potgrootte en aantal op men 120cm:120cm en 200cm hoog.


    ik wil zowizo 5 amnesia zetten en dan de rest opvullen met 8 weken bloeiers
    chill and good vibes grtzzz B2

    #2
    Re: de perfecte opstelling ??

    Naja 120 x 120 gaan 16 vierkante potten van 30 x 30 x 30 in (18 liter).

    11 liter potten zijn 25x25x25 meen ik dus ja is een beetje wat je wil he en hoelang je wil voor groeien of niet.

    Comment


      #3
      Re: de perfecte opstelling ??

      @monty ik dacht potten te nemen v 18l en van er 12 te zetten waarvan 3 amnesia,s met een voorgroei v 2weken ??
      maar ik luister naar betere voorstellen
      chill and good vibes grtzzz B2

      Comment


        #4
        chill and good vibes grtzzz B2

        Comment


          #5
          Re: de perfecte opstelling ??

          Ik zou opteren voor 11l met voorgroei en een soortje die veel geeft als je dat wil halen, succes !

          Grtz Hash
          Geniet nooit met mate !

          Comment


            #6
            Re: de perfecte opstelling ??

            Hey ik heb zelf ook een dr120, en die 16stuks van 18liter gaat net niet passen....Die potten zijn namelijk 30,5x30,5, en met 16 staan ze echt overal tegen de tent aan te drukken...
            Ik heb er zelf 15 gezet, dat past mooi. 3 rijen van 4stuks en 1 rij van 3 stuks, zo hou je ook nog een plekje over voor een bevochtiger bijvoorbeeld of iets anders, wat vijverfolie er onder van 1.50x1.50, zodat je lekker je voeding gewoon in de tent kunt gooien zodra de wortels de onderkant van de pot bereikt hebben.

            Voor een voorbeeldje moet je ff in het topic "4de week bloei" kijken hier bij binnenwiet vragen. Laatste foto is overzicht van van alle plantjes in m'n tentje.

            Succes iedergeval!

            Groetjes terrorjointje
            sigpic

            Comment

            Bezig...
            X