Hoi iedereen
ik heb net mijn 2 de kweekje binnen afgerond
3 amnees fem en 2 silver haze
in 15 l potten met plagron grow
1 maand voorgroei en scrog daarna hebben ze nog 13 weken bloei gehad
dit alles onder een 600w hps ( een osram NAV-tSuper )
in de groei ging alles goed maar eens in de bloei zijn ze erg gaan vergelen en tegen einde bloei stond er zo goed als geen blad meer aan de planten ( nachttemperatuur lag wel veel te laag dit heb ik pas ik de laaste weken gemerkt ) ze hebben wel hesi bloei complex gekregen maar dat leek geen verschil te maken
en nu merk ik net met het verzamelen van de weinige toppen dat er ook nog eens een soort “vlooien “ op me droge toppen zitten aaaaaaaaaaa
ik snap dat ik als beginner binnen geen top oogsten ga draaien maar ik zou toch graag er achter komen wat er allemaal mis loopt zodat ik wel genoeg te roken heb voor mezelf
voor de volgende ronde heb ik 10 blue chees fem zaden van barney’s gekocht en
batmix gekocht als medium dan zaai ik wel even voor in lightmix
en 2 tleds van 26 w om ze de eerste weken licht genoeg te geven
een nieuwe spiegelkap gekocht voor de 600 watter en een Lucalox tm high output grow light lampoel voor als ze te groot worden voor de tleds ( die wou ik dan gewoon links en rechts van de 600 w lamp als extra licht tijdens de bloei ook nog laten helpen
verder heb ik een startset van plagron gekocht zodat ik nu ook wortelstimulator aan het jonge grut kan geven
Ook komen er spiegelwanden in de tent daar lees ik goede dingen over
hopelijk zien jullie wat er mis loopt
ik heb net mijn 2 de kweekje binnen afgerond
3 amnees fem en 2 silver haze
in 15 l potten met plagron grow
1 maand voorgroei en scrog daarna hebben ze nog 13 weken bloei gehad
dit alles onder een 600w hps ( een osram NAV-tSuper )
in de groei ging alles goed maar eens in de bloei zijn ze erg gaan vergelen en tegen einde bloei stond er zo goed als geen blad meer aan de planten ( nachttemperatuur lag wel veel te laag dit heb ik pas ik de laaste weken gemerkt ) ze hebben wel hesi bloei complex gekregen maar dat leek geen verschil te maken
en nu merk ik net met het verzamelen van de weinige toppen dat er ook nog eens een soort “vlooien “ op me droge toppen zitten aaaaaaaaaaa
ik snap dat ik als beginner binnen geen top oogsten ga draaien maar ik zou toch graag er achter komen wat er allemaal mis loopt zodat ik wel genoeg te roken heb voor mezelf
voor de volgende ronde heb ik 10 blue chees fem zaden van barney’s gekocht en
batmix gekocht als medium dan zaai ik wel even voor in lightmix
en 2 tleds van 26 w om ze de eerste weken licht genoeg te geven
een nieuwe spiegelkap gekocht voor de 600 watter en een Lucalox tm high output grow light lampoel voor als ze te groot worden voor de tleds ( die wou ik dan gewoon links en rechts van de 600 w lamp als extra licht tijdens de bloei ook nog laten helpen
verder heb ik een startset van plagron gekocht zodat ik nu ook wortelstimulator aan het jonge grut kan geven
Ook komen er spiegelwanden in de tent daar lees ik goede dingen over
hopelijk zien jullie wat er mis loopt
Comment