Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer komt de bloei??

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer komt de bloei??

    Korting op 420shop
    Hey tokerz!

    Ik heb sinds 5-6 weken een Cream Caramel van Sweet Seeds staan. Die staat in een kast (40Bx50Lx70H en heb ik onmiddellijk op 12/12 gezet. Ze staat onder een 125w CFL van Plug & Grow. Ook de Plagron Terra Bloom staat te wachten om gebruikt te worden.

    Ik vraag me af wanneer ik de bloei kan verwachten in dit specifiek geval??? Kan iemand mij dit zeggen? Ik zie nog geen witte haartjes....

    Thanx!!

    Brewer

    #2
    Re: Wanneer komt de bloei??

    Een plant op 12/12 moet eerst een node of 8 maken voordat ze hormonaal in staat is om voldoende bloeihormoon aan te maken om in de bloei te geraken. Verder zal ze niet gaan bloeien als je last hjebt van lichtinval tijdens je donkeruren. Lijkt me een gevalletje niet licht dichte kast. Plaats eens een foto van plant en kast.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Wanneer komt de bloei??

      Thnx Monty! Wel vanmorgen bij het inspecteren van mijn plantje heb ik kleine witte haartjes kunnen vaststellen!!! Yipeee! Ik zat er al mee in. Het prille begin van de bloei is er. Ik hou jullie op de hoogte. Thanx nogmaals!

      BREWER

      Comment


        #4
        Re: Wanneer komt de bloei??

        Misschien een stupide vraag maar hier komt ze. Als je bvb een bloeiperiode hebt van 8-9 weken (zoals op de verpakking vermeld van de zaadjes), beginnen die 8-9 weken van zodra je witte haartjes ziet??? Thanx tokerz!

        BreWEr

        Comment


          #5
          Re: Wanneer komt de bloei??

          Jeps, je begint met tellen van de bloeiweken als je de eerste witte haartjes in je toppen ziet.

          Comment


            #6
            Re: Wanneer komt de bloei??

            Nice!! Het aftellen is begonnen. Hopelijk lukt het me om er wat deftigs van te halen. Ben benieuwd met die CFL..... Thanx Monty!

            Comment

            Bezig...
            X