Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagjes want ik ben nieuw :D

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraagjes want ik ben nieuw :D

    Korting op 420shop
    hallo ik ben levi ik ben nieuw op dit forum
    en ik zou een binne kweek willen doen een kleine growbox zelf maken als dat kan :p
    euhm ik heb in de zomer een paar hennep plantjes geprobeert en dat viel mee tot de blaadjes 1 voor1 begonne te verwelken ik denk iets met voeding maar dit wil ik ook niet meer hebben nu van het vrouwtje hennep plant kwamen zaadjes van af en heb ze juist gekiemt maar komt daar dan ook nep wiet uit ? xd ik wil zo een beetje alle tips voor een nieuweling in de kweek , ik hoop dat ik wat hulp krijg mvg levi

    #2
    Re: vraagjes want ik ben nieuw

    Welkom op het forum. Als je gaat beginnen, post een kweekverslagje en we kijken rustig met je mee.

    Comment


      #3
      Re: vraagjes want ik ben nieuw

      dankje ,
      oke dat zal ik dan maar doen , maar ik zou wel willen weten welke grondstoffen ik moet kopen voor de voeding enzv

      Comment


        #4
        Re: vraagjes want ik ben nieuw

        GetAttachment.jpgPlantje_dinsdag_27.jpg dit waren ze van in de zomer heb veel meer foto's maar dit is een proefje

        Comment


          #5
          Re: vraagjes want ik ben nieuw

          Hoi Levi,

          Als je even in de post van $ir kijkt, dan zie je een heel overzicht van voedingsproducten waar je aan kunt denken. Zelf heb ik een growmix met perlite genomen als bodemmedium, met Plagron Terra Grow (groei) en Terra Bloom (bloei) voeding, aangevuld met Plagron Enzymes en Canna Rhizotonic als wortelstimulator voor de beginfase en bij het overpotten.

          Comment

          Bezig...
          X