Ik wou even vragen of een tent van 2 vierkante meter met 2x 480watt quantumboards + afzuiging , inblaas etc met een totaal van ongeveer 1100 watt opvalt voor de energieleverancier , ik heb 4 kinderen we hebben een huishouden van 6 personen en een redelijk groot huis met jacuzzi (die alleen in de zomer draait) aangezien het toch iets van een +110 extra euro per maand zou zijn was ik een beetje bang dat het zou opvallen . Wat denken jullie zou dit kunnen zonder te veel te moeten stressen ? Ik zou het namelijk erg vinden als ze binnenvallen aangezien het ook puur voor eigen gebruik is en ik het gewoon leuk zou vinden. (btw ik woon in belgie)
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Vraag over stroom en energielevancier waar ik al lang mee zit
Collapse
X
-
- Likes 1
-
thanks voor je comment kelderkastje , en ja 480watt is het werkelijke verbruik van 1 quantumboard , of toch in ieder geval het hele board die ik op het oog heb , het bestaat uit 4 kleine bordjes die 120 per stuk verbruiken . Het equivalent van zon 480 wat qb is 1000watt hps , maar ik zou het in werkelijkheid meer schatten op equivalent 700-800 watt hps als ik de verslagen zo zie .
-
Een jacuzzi, een aquarium, een gamecomputer en al dat soort dingen waarmee altijd vergeleken wordt dat gaat niet op.
Al die andere stroomverbruikers draaien nooit 12 uur op en 12 uur af voor een maand of 3 met een constante stroom.
Als men dat soort gebruikers zou willen opzoeken, dan kunnen
Comment
Comment