Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer Bloei Laten Beginnen

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wanneer Bloei Laten Beginnen

    Korting op 420shop
    Ik vroeg me af wanneer je kunt zien dat autoflower soorten beginnen te bloeien en dus wanneer zou de bloeilamp er op moeten ipv TL verlichting. En is het dan verstandig langzaam de lichturen af te bouwen of meteen van 18/24 TL naar 12/12 HPS lamp?


    En wat zou er mis zijn met het plantje op de laatste afbeelding... het blad ziet er niet zo `happy` uit in vergelijking met de andere plantjes...

    IMAG0010.jpgIMAG0012.jpgIMAG0011.jpg


    #2
    Re: Wanneer Bloei Laten Beginnen

    Een autoflower gaat na een node of 8 vanzelf bloeien. Die hoef je niet op 12/12 te zetten maar kun je gewoon op 18/6 houden. dat laatste plantje staat volgens mij gewoon te nat.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Wanneer Bloei Laten Beginnen

      De hele bloei dus ook gewoon 18/6 houden met TL ?

      Comment


        #4
        18/6 met hps verhoogt je opbrengst meer dan 18/6 met TL. Na node 8 gewoon omschakelen van lamp (je kan ook groeien onder hps).

        Comment


          #5
          Re: Wanneer Bloei Laten Beginnen

          autoflowers die voldoende licht krijgen bloeien vanzelf na 3-4 soms 5 weken ongeacht het aantal lichturen dat ze krijgen.
          hoe meer licht, hoe sneller ze kunnen groeien en hoe eerder de bloei ook zichtbaar zal zijn.

          zoals al word gezegd is het niet nodig de lamp op 12/12 te zetten maar het kan ook geen kwaad.
          wel is het voor de opbrengst iets beter om gewoon op 18/6 te draaien, zowel voor tl's/spaarlampen als HPS.
          afbouwen van het aantal lichturen is niet nodig als je op 12/12 wilt gaan bloeien onder HPS.

          dat laatste plantje staat zoals al gezegd word misschien iets te nat
          houd de grond vochtig maar niet nat

          lijkt 'n mongooltje
          maar die zal nog wel bijtrekken in de komende dagen/weken dus niet te druk om maken

          niet te bang en succes met je kweekje

          grtz angel777
          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment

          Bezig...
          X