Beste mede kwekerts.
Ik had even een kort en bondig vraagje:
Ik las een tijdje geleden iets over een zogenaamde super red hps lamp of superplant hps lamp ------>
Ik vraag mij nou alleen af wat de ervaringen zijn met deze lampen?
en of er uberhaupt ervaringen zijn..
Ik heb wel even op google gekeken maar kon zo niks vinden(correct me if i'm wrong!)
ik zelf kweek in een kleine ruimte met een 150 watt hps.
maar als deze super red lamp daadwerkelijk een beter spectrum(+hogere output) heeft voor de bloei( ik kweek 12/12 dus dan is de groei periode minder belangrijk) en als deze minder warmte ontwikkeling heeft is deze optie serieus te overwegen...
als er geen addertje onder het gras zit.. zit deze er wel dan hoop ik dat van jullie te horen.
de lamp kost overigens voor 150 w +- 15.00 euro.
alvast bedankt voor de moeite!
Groeten Bigbang
Ik had even een kort en bondig vraagje:
Ik las een tijdje geleden iets over een zogenaamde super red hps lamp of superplant hps lamp ------>
Ik vraag mij nou alleen af wat de ervaringen zijn met deze lampen?
en of er uberhaupt ervaringen zijn..
Ik heb wel even op google gekeken maar kon zo niks vinden(correct me if i'm wrong!)
ik zelf kweek in een kleine ruimte met een 150 watt hps.
maar als deze super red lamp daadwerkelijk een beter spectrum(+hogere output) heeft voor de bloei( ik kweek 12/12 dus dan is de groei periode minder belangrijk) en als deze minder warmte ontwikkeling heeft is deze optie serieus te overwegen...
als er geen addertje onder het gras zit.. zit deze er wel dan hoop ik dat van jullie te horen.
de lamp kost overigens voor 150 w +- 15.00 euro.
alvast bedankt voor de moeite!
Groeten Bigbang
Comment