Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stekken vraag

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    stekken vraag

    Korting op 420shop
    Ik had 2 vraagjes en dacht dat jullie wel konden helpen

    1.
    Ik vroeg me af als je stekken maakt van een vrouwelijke plant uit een regular seed zijn de stekken dan altijd vrouwelijk of kunnen ze tog weer mannelijk worden?

    2.
    en bij feminised zijn de stekken altijd vrouwelijk tog?

    thx
    live your life every singel day as you want, you never know when it is the end.

    #2
    Re: stekken vraag

    1 stekken van een vrouwtje blijven altijd vrouwen, volgens ik hier al gelezen heb
    2 ik twijfel wel iets gelezen te hebben dat hier herma's uit zouden kunnen komen

    Comment


      #3
      Re: stekken vraag

      1. Vrouw blijft vrouw.
      2. Vrouw blijft vrouw.

      In beide gevallen kan stress tot herma's leiden. Zelf heb ik bij stekken van fem zaad geen hermas gehad.

      SUcces
      B.

      Comment


        #4
        Re: stekken vraag

        Toch simpel: stekken hebben alle eigenschappen van de moederplant.

        Comment


          #5
          Re: stekken vraag

          Okey. en kan je steeds van stekken stekken maken etc? of kan dit maar een bepaald aantal keer?

          want als je dus 1 supermoeder hebt kun je ongelimiteerd stekken maken en van die stekken weer stekken maken (lijkt mij dus) is dit ook zo?
          live your life every singel day as you want, you never know when it is the end.

          Comment


            #6
            Re: stekken vraag

            Zolang ze niet in bloei gaan toch.

            Comment


              #7
              Re: stekken vraag

              Oorspronkelijk geplaatst door nigelvandervalk View Post
              Okey. en kan je steeds van stekken stekken maken etc? of kan dit maar een bepaald aantal keer?

              want als je dus 1 supermoeder hebt kun je ongelimiteerd stekken maken en van die stekken weer stekken maken (lijkt mij dus) is dit ook zo?
              Gegeven moment krijg je door de eindeloze celdeling wel mutants en is het afgelopen.
              Maar wanneer dat precies is?

              Voorlopig egwoon lekker doorstekken.

              gr
              B.

              Comment


                #8
                Re: stekken vraag

                Niet stekken van Feminised zaad imo,
                verder is alles wel gezegd

                Comment


                  #9
                  Re: stekken vraag

                  Nou, heb ook gezegd dat ik van verschillende fem zaden heb gestekt en dat gaat prima.
                  Als de kwaliteit beetje ok is en je de planten iet teveel stressed.

                  Mja kan hier wel slot op verder idd.

                  Grtz
                  B

                  Comment


                    #10
                    Re: stekken vraag

                    Hoi Buizerd,
                    ik ben akkoord dat je perfect KAN stekken nemen en met succes afbloeien. Maar ik zeg daarbij ook direct dat je BLIJVEND een hoog risico hebt op herma's, zelfs bij de tweede batch stekjes van een merkbaar 'stabiele feminised moeder'. Dus persoonlijk zou ik echt nooit nooit nooit van een fem plant stekken. Maar wederom, ik ben ik en iemand anders is iemand anders

                    Greetzzz

                    Comment


                      #11
                      Re: stekken vraag

                      Nja mensen zeggen veel, dat cannabis van Mars komt enzo. Gamma en Tuincentrum zijn goede growshops!
                      Zelf ervaren is weten.

                      Kans kan groter zijn op herma;s is zo, zelf nog niet ervaren.

                      Groetjes
                      B.

                      Comment

                      Bezig...
                      X