Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer oogsten en word dit nog wat?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Re: Wanneer oogsten en word dit nog wat?

    en klassieke muziek voor de dames.
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


      #17
      Re: Wanneer oogsten en word dit nog wat?

      Haha ik heb ook bloei voeding besteld, pk 13/14 van canna en terra flores van canna! Hoop dat morgen te ontvangen
      Ja ik ga er gewoon rustig mee door en ik zie ze natuurlijk elke dag haha Zijn 2 spaarlampen niet genoeg voor 2 plantjes?
      Greets

      Comment


        #18
        Re: Wanneer oogsten en word dit nog wat?

        Oja, ik geef ze om de 2 dagen water en hou ze dan even van de grond zodat al het overig water eruit loopt, doe ik het zo goed?

        Comment


          #19
          Re: Wanneer oogsten en word dit nog wat?

          Zoals moreskeuh al zei: licht is gewicht. Meer spaarlampen is meer opbrengst (als de rest van de omstandigheden hetzelfde blijven). Let op met te veel water, beter wat minder dan te veel (wietplanten hebben niet zo graag natte voetjes)
          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

          Comment


            #20
            Re: Wanneer oogsten en word dit nog wat?

            Lekkere babbel hierzo .
            Grtz

            Comment


              #21
              Re: Wanneer oogsten en word dit nog wat?

              Ja klopt, dat had ik vaker gelezen idd, ik zal ze vanaf nu wel ff wat minder water geven en dan gewoon elke dag of is het toch beter om gewoon 1x wat meer te geven en dan een dag niet? Zodat alle wortels voeding krijgen misschien?
              Haha ja idd een leuke babbel
              Greetz

              Comment


                #22
                The more I see, the less I know, the more I like to let it go

                Comment


                  #23
                  Re: Wanneer oogsten en word dit nog wat?

                  Oke dat is wel verduidelijkend! Ik heb wel de tijd dus geef ze elke dag dan gewoon een beetje water, ik heb gister ook voeding toegevoegd maar die pk 13/14 mag je maar max 6 dagen gebruiken, in welke week moet dat of maakt dat niet uit? Bedankt voor jullie hulp jongens Greetz

                  Comment


                    #24
                    Re: Wanneer oogsten en word dit nog wat?

                    Simpel truckje: steek je vinger in de grond, voelt hij nat aan dan geef je geen water meer (je zit dan te nat). Voelt hij vochtig aan dan hoef je ze eigenlijk geen water te geven. Hoor je bij het insteken van je vinger in je medium je vinger kraken en voelt je vinger heel droog aan dan is het zeker tijd om water te geven. Dit is een methode om oppervlakkig te gaan kijken of je plant water nodig heeft. Je potten wegen vergt wat meer ervaring maar is zeker heel doeltreffend om te weten hoeveel water er nog in je pot rest

                    Greetzzz

                    Comment


                      #25
                      Re: Wanneer oogsten en word dit nog wat?

                      En als dat niet werkt zijn er wel gevoeligere lichaamsdelen die iets dieper reiken waarmee je dat kan proberen aanvoelen.

                      Comment


                        #26
                        Re: Wanneer oogsten en word dit nog wat?

                        Oke dan ga ik dat maar doen, gewoon met me vinger haha En hoe werkt dat met pk 13/14? Wat ik ook vroeg, op de verpakking staat dat het max 4-6 dagen gegeven mag worden, in welke week moet dit of maakt dat niet uit?
                        Greetz

                        Comment


                          #27
                          Re: Wanneer oogsten en word dit nog wat?

                          Ergens tussen week 4-6. Je moet eens kijken op de voedingsschemas van de overeenkomende merken, daar staat een richttijd op. Ik gebruik hem zolang ik de toppen zie boosten, zo geef je de plant wat ze nodig heeft op het moment dat ze het het beste kan gebruiken

                          Comment


                            #28
                            Re: Wanneer oogsten en word dit nog wat?

                            Ik heb daar even gekeken, bedankt iedereen ik weet genoeg!

                            Comment

                            Bezig...
                            X