Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e Kweek - Skunk#1 - week8 bloei!- klaar om te oogsten?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1e Kweek - Skunk#1 - week8 bloei!- klaar om te oogsten?

    Korting op 420shop
    Goeden morgen allemaal,

    Dit is mijn 1e kweek en alles is volgens mij wel goed verlopen, geen last van zieke plantjes gehad of iets.

    De planten zijn bijna aan het einde van 8weken bloei .. Alleen weet ik niet zo goed wanneer ik moet oogsten.. Witte haartjes op de planten zijn bruin, helaas heb ik geen microscoopje, of een vergrootglas.



    Ik hoop dat het een beetje duidelijke foto's zijn, en hoop dat iemand mij kan vertellen of ik klaar ben voor het oogsten?

    #2
    Re: 1e Kweek - Skunk#1 - week8 bloei!- klaar om te oogsten?

    Mooie plukken hoor ! op een fot is het niet goed te zien , je trichomen moeten beetje amber zijn ,goed kijken is de boodschap

    Veel Succes ===> handige link : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...28Trichomes%29

    Grtz Hash
    Geniet nooit met mate !

    Comment


      #3
      Re: 1e Kweek - Skunk#1 - week8 bloei!- klaar om te oogsten?

      Bedankt voor de snelle reactie,

      Ik heb helaas geen microscoop of vergrootglas, die laatste wel maar das een kinderspeeltje? Weetje of het daarmee lukt ?

      Me topjes voelen wel heel droog aan, terwijl ze eerst best wel plakkerig waren .. Het is zondag en geen winkel in me dorpje waar ik microscoopje kan vinden helaas

      En waar zitten die Trichomes ergens? moet ik de topjes een beetje openmaken of hoe?

      Comment


        #4
        Re: 1e Kweek - Skunk#1 - week8 bloei!- klaar om te oogsten?

        je moet niets openmaken, trichomes zijn al die mini witte kristalletjes, die overal op je toppen en beetje op de bladeren zitten.
        Geen domme vraag, want ik dacht in het begin dat het die witte haartje waren die bruin kleuren naar verloop. :p
        Succes verder, ziet er goed uit!

        Comment


          #5
          Re: 1e Kweek - Skunk#1 - week8 bloei!- klaar om te oogsten?

          Hoi , als je echt niet kan kijken naar je crystals , ga dan uit van je 8 weken is 56 dagen ,skunk 1 is ongeveer 59 dagen ,eventueel 62 dagen .
          Je kan ook uitgaan van de kleur van je haartjes 80% bruin kan je knippen

          Grtz Hash
          Geniet nooit met mate !

          Comment


            #6
            Re: 1e Kweek - Skunk#1 - week8 bloei!- klaar om te oogsten?

            ja zoals hashman zegt als je echt geen microscoop hebt 75/80 % bruin kan je gerust knippen



            grtzzzz

            Comment


              #7
              Re: 1e Kweek - Skunk#1 - week8 bloei!- klaar om te oogsten?

              Allemaal bedankt voor de reacties, ik ga ze vandaag omhakken, want volgens mij zit ik al bijna tegen de 100% bruine haartjes. De ene plant staat al wat langer als de ander. Maar verschilt een paar dagen van te voren echt heel erg?

              En nu ik toch bezig ben, hoe kan ik de plantjes het beste drogen? Met licht of zonder licht? Ik heb geen droognet dus is onderste boven hangen de beste optie lijkt mij? Met bladeren drogen of bladeren weg knippen?

              Mijn volgende kweekje zal ik dit keer 100% alles hebben ook microscoop dus!

              Comment


                #8
                Geniet nooit met mate !

                Comment


                  #9
                  Re: 1e Kweek - Skunk#1 - week8 bloei!- klaar om te oogsten?

                  Knippen!...Wauw..dat gaat een superstoned wietje worden man. Goed hoor.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #10
                    Re: 1e Kweek - Skunk#1 - week8 bloei!- klaar om te oogsten?

                    het is weer tijd! enjoy!!
                    sigpic

                    Comment

                    Bezig...
                    X