Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bubble gum, hoe lang bloeien ?????????

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    bubble gum, hoe lang bloeien ?????????

    Korting op 420shop
    hey allemaal, ben al ff bezig met 12 bubblegummers, alles gaat goed, kan iemand mij vertellen hoeveel weken deze soort bloeien vanaf de eerste bloeiverschijnselen,hoor een hoop verschillende verhalen, van 6 weken tot 10,, en zelfs 12 weken bloei

    ik zit nu op dag 32 vanaf de eerste bloei verschijnselen ,

    hoop dat iemand met ervaring met deze soort me wat kan vertellen hier over..

    alvast bedankt

    #2
    Re: bubble gum, hoe lang bloeien ?????????

    BG is een indica, tenminste voor 55% dacht ik. Het is een plant die klein blijft en die dikke harde toppen levert.

    Ik weet jouw kweekopstelling niet, maar 10 weken totale bloei zit je wel aan. Maar dat is ook weer van factoren afhankelijk.

    Ik raad je aan om vragen te stellen aan onze goede vriend kweker : http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...ight=bubblegum
    Veel gestelde vragen over het forum
    JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
    420Shop.NL
    "Wat je kunt maken, kun je ook kraken."

    Comment


      #3
      Re: bubble gum, hoe lang bloeien ?????????

      vanaf dat ze op 12uur staan,70 dagen.hoe slechter ze het hebben hoe eerder ze klaar zijn.als je ze niet getopt heb kan ie gaan rotten.heb zelf bijna nooit last van rot maar met bubble gum wel gehad.hab hier nog een verslag staan van me bubbels.

      Comment


        #4
        Re: bubble gum, hoe lang bloeien ?????????

        ze staan in een tent , onder idelae omstandigheden, temp is 24 graden overdags en 19 snachts - lv is 45 - lekker windje en een lekker voedinkje , alles gaat top, ze staan nu 35 dagen ongeveer vanaf de eerste verschijnselen , maar qua grootte lijkt het wel of ze al klaar zijn haha maar er is nog geen enkele haar bruin en ze gaan nog steeds, zou ik dan nu op de helft zijn ongeveer ??????///

        alvast bedankt voor de info

        keep em groing

        Comment


          #5
          Re: bubble gum, hoe lang bloeien ?????????

          ik had de eerste duidelijke bloei verschijnselen naa 11 dagen.70 - 11 =59-35=24.volgens mij is u over 3 en halve week klaar.die van mij dikte de laatste 2 weken nog behoorlijk aan.de haartjes gaan ook niet bruin worden,maar vuurroodis echt een gek soortje en super stoned

          Comment


            #6
            Re: bubble gum, hoe lang bloeien ?????????

            Dat is helemaal afhankelijk van de breeder.
            Niet elke Bubblegum heeft zomaar dezelfde genetica !
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Re: bubble gum, hoe lang bloeien ?????????

              geen risico nemen met bubbelgum.de toppen zijn zo compacd dat ze rotgevoelig worden op het eind.net als k2

              Comment


                #8
                Re: bubble gum, hoe lang bloeien ?????????

                bedankt voor alle info tot nu toe gaan ze nog als een speer, heb ook de ventilator goed aan staan om rot tegen te gaan, lv is op het moment 38 %, dit zal toch niet te laag zijn, de toppen zijn ook kei hard maar daar staan ze om bekend geloof ik he, heeft dit ook nog iets te maken met de opbrengst dat de toppen zo hard zijn, dan zit er weinig vocht in toch ? ik probeer ze namelijk met zo min mogelijk water op te kweken , dat is me ooit eens verteld dat dat het beste is , iemand suggesties ? thnx again greetz

                Comment


                  #9
                  Re: bubble gum, hoe lang bloeien ?????????

                  lv hoog in de groei en laag in de bloei.dus gaat goed zo.

                  Comment


                    #10
                    Re: bubble gum, hoe lang bloeien ?????????

                    ja dat uit zich ook als ik naar de planten kijk ghe ghe

                    Comment

                    Bezig...
                    X