Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

nieuwe plant doet raar

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    nieuwe plant doet raar

    Korting op 420shop
    wtf doet deze plant zijn blad groeit niet aan de 1ne kant en heeft plekjes op de bladeren
    nu ik heb varenrouwmug op andere plant maar ze lijken niet op die plant te zitten
    ik heb nemathoden besteld maar ik woon in belgie dus het gaat niet zo vlot
    07122010225.jpg

    #2
    Re: nieuwe plant doet raar

    tvm virus. Heb er ook zo eentje, al maakt die wel vrij normaal zen bladeren aan.

    Comment


      #3
      Re: nieuwe plant doet raar

      weghalen dus ?

      Comment


        #4
        Re: nieuwe plant doet raar

        Weghalen... dat is een twistpunt onder de kwekers!
        De opbrengst kan/zal wss minder zijn, dan bij een normale gezonde plant.
        Echter, meerdere kwekers hebben zo'n plant laten staan en hebben er een mooie oogst van gehaald. Ik meen me te herinneren dat $ir zelfs een keertje een zeer goede oogst heeft gehad van een TMV'er.
        Daar zul je het draadje ff op na moeten slaan mocht het je interesseren...
        Zolang je geen zaadkweek doet (de besmetting zal in de zaden overgedragen kunnen worden) zal de wiet van deze plant goed te roken zijn, dus je kan het laten staan.

        Comment


          #5
          Re: nieuwe plant doet raar

          Dat is geen TMV denk ik.
          Maak eens een duidelijke foto ?
          En als je toch bezig bent, kijk eens met een vergrootglas naar de onderkant van je blad of je iets bijzonders ziet ?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Re: nieuwe plant doet raar

            morgen maak ik nieuwe foto vergrooglas heb ik niet dus dat zal niet gaan
            maar ik bedoelde ds weghalen omdat er nog andere platen in de tent staan of maakt dat niets uit ?

            Comment


              #7
              Re: nieuwe plant doet raar

              Nah, das geen ziekte die overgedragen wordt. Ik heb mijne jack47 laten staan. Had maar 6 zaadjes en anders is er toch een gat in men ruimte. Voorlopig maakt die zen toppen even goed aan. Alleen ja, die bladeren zien er niet uit.

              Comment


                #8
                Re: nieuwe plant doet raar

                Wat heb je met dat plantje gedaan ?
                krijgtie alleen water? wat voor lampen?

                Groetejs Bella
                God was never on your side..

                Comment


                  #9
                  Re: nieuwe plant doet raar

                  ik heb niets speciaal gedaan alle andere plantjes zijn normaal je alleen water voorlopig staat onder 400 watt hps

                  Comment

                  Bezig...
                  X