Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oogst mislukt? wat was de reden?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Oogst mislukt? wat was de reden?

    Korting op 420shop
    Hoi Hoi,

    Ik zie hier prachtige kweekverslagen met net zulke schitterende gekweekde "buds".
    Ik ben nu voor de eerste keer bezig en heb volgens mij in het begin al teveel water gegeven waardoor ze erg klein blijven
    nu vraag ik me af, hoe is bij jullie de eerste keer mislukt, wat ging er fout, wat had je beter kunnen doen?

    tnx voor de adviezen

    #2
    Re: Oogst mislukt? wat was de reden?

    Post verplaatst naar vragen.

    Grtz

    Comment


      #3
      Re: Oogst mislukt? wat was de reden?

      Oorspronkelijk geplaatst door Weedjewel View Post
      Hoi Hoi,

      nu vraag ik me af, hoe is bij jullie de eerste keer mislukt, wat ging er fout, wat had je beter kunnen doen?

      tnx voor de adviezen
      De eerste keer is niet mislukt. Het was wel te vergelijken als de eerste keer sex. Maar prima weedje....
      Er ging niks fout! De reden? Goed dit forum bestuderen over jouw eventuele vragen.
      succes.
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Oogst mislukt? wat was de reden?

        Inderdaad, zoals Smoke_mR zegt, als je de verslagen goed leest en er je tijd insteekt kan je (bijna) alles vinden. Ik kom hier bijna enkel maar om te leren, maar ik moet zeggen dat zelfs mijn eerste kweekje toch wel goed rookbare wiet heeft opgeleverd, juist genoeg voor mijn medisch gebruik. Ik post hier voorlopig geen verslagen omdat ik zo geen zorgvuldig persoon ben die regelmatig alles opvolgt. Ik zou misschien wel ooit eens beginnen, maar dan weet ik dat ik toch zal afhaken voor het einde. Ik weet het, foei, foei!
        Dus wie zoekt die vindt ...zeer veel!
        En als je toch nog vragen hebt die nog niet gesteld zijn, zijn hier genoeg kenners aanwezig om je verder te kunnen helpen.

        Comment


          #5
          Re: Oogst mislukt? wat was de reden?

          ze zeggen alijd lees meer op het forum lol

          en ja teveel water is echt niet oke kan beter wat droogen aarden zijn dan te nat

          groetjes pokon

          Comment


            #6
            Re: Oogst mislukt? wat was de reden?

            Oorspronkelijk geplaatst door Weedjewel View Post
            nu vraag ik me af, hoe is bij jullie de eerste keer mislukt, wat ging er fout, wat had je beter kunnen doen?

            tnx voor de adviezen
            wat bij de meeste de 1ste keer mis gaat is zonder verstand beginnen en maar aannemen dat als er iets misgaat dat er wel ergens iemand is die toverdrankjes heeft voor ieder probleem.

            'n goede basiskennis is 'n goed begin.

            veel lezen levert meer antwoorden op als 1001 vragen stellen waar iedereen vaak weer anders op reageert.
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

            Comment

            Bezig...
            X