Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

over de warmte van de binnen tuin

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    over de warmte van de binnen tuin

    Korting op 420shop
    hey
    ik heb mijn zaad ontkiemt en geplant
    ik heb 1 niewe kast gemaakt van 1 vierkante m met 2 gaaten in voor lucht sirculatie

    ik hebruik en hps lamp 400 en 1 waier van 15 cm

    probleem is het word 32 graaden in men kast

    wat kan ik doen of is de tempratuur goed voor spical qween ??

    grtz weedsmoker

    #2
    Re: over de warmte van de binnen tuin

    afzuiging plaatsen ?

    Comment


      #3
      Re: over de warmte van de binnen tuin

      eerst eens fatsoenlijk leren schrijven
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: over de warmte van de binnen tuin

        id je kunt niet zonder afzuiging met 400w hps, neem er bijvoorbeeld eentje voor een badkamerafzuiging in de vorm van een buis, werkt op 20/30w, inlaat van 100mm, gemakkelijk en werkt perfect voor kleine ruimtes. Koop een stuk darm voor dampkappen of wasmachines en een tussenstuk om door het gat te steken. Hang het bovenaan in je kast met een lengte van 1m ofzo.en maak er allemaal gaatjes in, alles goed vastmaken met ijzerdraad en ducktape. In mijn kast die 80x80x120 meet en ook een 400w hps heeft, heb ik er een temperatuur regelaar opzitten eigelijk bedoeld om terrariumtemperatuur constant te houden, dag en nacht apart ingesteld, en het werkt perfect! Wordt het te warm springt mijn afzuiging op en laat hij de temperatuur zakken tot de de gewenste waarde. Heb het ook gekocht uit noodzaak, want het werd te warm in mijn kast, vergelijkbaar als bij jouw. Kostte wel 54eur, maar is de moeite waard. Ik heb ook 2 120mm fannetjes regelbaar in snelheid, die constant lucht inblazen onderaan enkel als de lamp brand, heb er ook nog verwarming bijliggen, maar die is voor 's nacht omdat de kamer maar 15/16 graden is. zonder lamp 's nacht is het nog 21 graden, ideaal eigelijk.
        Waar ik die tempregeling gekocht heb, hadden ze ook eentje liggen om de luchtvochtigheid te regelen, en die koste 99 eur, misschien iets voor in de toekomst.
        regelbare afzuiging zou dus ideaal zijn en of je graag knutselt, laat ik aan jouw over.
        Heb een foto van de buitenkant gevonden van de buis aan de binnekant heb ik geen foto, maar je kunt je er wel een voorstelling bij maken.
        Attached Files
        Last edited by Smokin' Ace; 12 December 2010, 00:07.

        Comment


          #5
          Re: over de warmte van de binnen tuin

          @Koop een stuk darm voor dampkappen of wasmachines en een tussenstuk om door het gat te steken.

          voor de nederlanders onder ons betekent darm in dit geval luchtafvoerslang

          HOE MOET IK ONTKIEMEN
          JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

          Comment

          Bezig...
          X