Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken. Ziet er slecht uit na bijna 5weken! wie kan mij helpen?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweken. Ziet er slecht uit na bijna 5weken! wie kan mij helpen?

    Korting op 420shop
    Hey mensen. Wie ken mij helpen. Ben nu bezig bij iemand helpen aan zn 2e kweek. eerste was best goed gegaan voor de eerste keer (was in de zomer tijd). Nu in de winter tijd ziet het er slechter uit dan de vorige keer. we heb de eerste 3 weken de raam open gelaten voor (frisse lucht) heb via via gehoord dat dat juist slecht was, en na logisch na denken vond ik het inderdaad raar dat er frisse wind van onder het vriespunt naar binnen werd gezogen. na die 3 weken hebben we het raampje maar dicht gedaan en gezorg voor verwarming zodat de minimale temp. 19graden blijft. deze tijd hebben de lampen ook helemaal boven gehangen omdat de planten er slecht uit zagen, beetje geel en gekruld, daarom vond ik het ook veiliger om ze hoger te laten hangen. ph, ec en zo is goed. wortelstimulator is gestopt en ben nu met andere voeding bezig. a en b. de plantje zijn niet hoger dan 20cm. (dit heeft te maken natuurlijk dat het in de tijd toen de raam open was het natuurlijk gestopt was met groeien), vorige kweek waren ze te hoog eigenlijk geworden (niet slecht) maar dan heb je meer knipwerk natuurlijk. maar nu zijn ze te klein nog. gaat het in deze 5 weken nog groeien? en de afstand van de planten /lampen op minimaal 50cm zetten nu? ondanks de slechte kleur van het blad? heeft het nu oook zin dat als de lampenn uit gaan, even met n plantensproeieren wat water over de planten te sproeien? ik weet het even niet meer. teven begint wel al de groei van de toppen. heel klein nog maar maar je ziet de (krisalletjes) al. wie kan me helpen? groetejes

    #2
    Re: Kweken. Ziet er slecht uit na bijna 5weken! wie kan mij helpen?

    maak effe een foto,het liefts met lampen uit.een wietplant groeit nog 3 weken door nadat ze op 12 uur zijn gezet.600 watt op 60 cm en 400 watt op 40 cm hangen.tussen top van de plant en lamp het liefts zwenkfan laten blazen.

    Comment


      #3

      Comment


        #4
        Re: Kweken. Ziet er slecht uit na bijna 5weken! wie kan mij helpen?

        volgens mijn kristallen bol komt alles weer goed
        ik zie mooie toppen verschijnen met heel veel witte kristallen

        1 foto maakt meer duidelijk dan 1000 woorden
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

        Comment


          #5
          Re: Kweken. Ziet er slecht uit na bijna 5weken! wie kan mij helpen?

          Ik maak morgen een foto ervan.

          Comment


            #6
            Re: Kweken. Ziet er slecht uit na bijna 5weken! wie kan mij helpen?

            Topic is worthless without pics

            ff fototje plaatsen dan kunnen mensen je waarschijnlijk beter helpen
            In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

            Comment


              #7
              Re: Kweken. Ziet er slecht uit na bijna 5weken! wie kan mij helpen?

              Morgen is reeds een week geleden zonder beeld weinig advies.

              Comment


                #8
                Re: Kweken. Ziet er slecht uit na bijna 5weken! wie kan mij helpen?

                beeld zonder klank????

                Comment


                  #9
                  Re: Kweken. Ziet er slecht uit na bijna 5weken! wie kan mij helpen?

                  wat en mongo

                  Comment

                  Bezig...
                  X