Hey mensen. Wie ken mij helpen. Ben nu bezig bij iemand helpen aan zn 2e kweek. eerste was best goed gegaan voor de eerste keer (was in de zomer tijd). Nu in de winter tijd ziet het er slechter uit dan de vorige keer. we heb de eerste 3 weken de raam open gelaten voor (frisse lucht) heb via via gehoord dat dat juist slecht was, en na logisch na denken vond ik het inderdaad raar dat er frisse wind van onder het vriespunt naar binnen werd gezogen. na die 3 weken hebben we het raampje maar dicht gedaan en gezorg voor verwarming zodat de minimale temp. 19graden blijft. deze tijd hebben de lampen ook helemaal boven gehangen omdat de planten er slecht uit zagen, beetje geel en gekruld, daarom vond ik het ook veiliger om ze hoger te laten hangen. ph, ec en zo is goed. wortelstimulator is gestopt en ben nu met andere voeding bezig. a en b. de plantje zijn niet hoger dan 20cm. (dit heeft te maken natuurlijk dat het in de tijd toen de raam open was het natuurlijk gestopt was met groeien), vorige kweek waren ze te hoog eigenlijk geworden (niet slecht) maar dan heb je meer knipwerk natuurlijk. maar nu zijn ze te klein nog. gaat het in deze 5 weken nog groeien? en de afstand van de planten /lampen op minimaal 50cm zetten nu? ondanks de slechte kleur van het blad? heeft het nu oook zin dat als de lampenn uit gaan, even met n plantensproeieren wat water over de planten te sproeien? ik weet het even niet meer. teven begint wel al de groei van de toppen. heel klein nog maar maar je ziet de (krisalletjes) al. wie kan me helpen? groetejes
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kweken. Ziet er slecht uit na bijna 5weken! wie kan mij helpen?
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
Comment