Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kan iemand mij wat meer vertellen over 'Vertical Grow' - Jardin du Futur
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Als je 2x een tent van 1,2x1,2x2m aankoopt met elk een 600w erin + wat voeding kom je ook al snel in de buurt van het bedrag van wat zo'n vertical grow systeem kost. Scheelt 10-20% (wat je zoals je zegt er dan wel weer uithaalt na een tijd). Dusjah...
Ik ga eens wat gaan lezen over Aero-cultuur (heb je soms suggesties wat leesvoer betreft Purple?).
Ik vind het alleszins een leuke discussie. Is eens iets anders dan de doorsnee-voedingsprobleempjes op het forum
Greetzzz
Jona
Comment
-
Re: Kan iemand mij wat meer vertellen over 'Vertical Grow' - Jardin du Futur
Detournement de pouvoir (omkering van de bewijslast) is soms als sanctie (straf bijvoorbeeld indien niet wordt voldaan aan bepaalde administratieve verplichtingen) en soms uit oogpunt van proceseconomie (korte procedures zonder wellus/nietus discussies) in bepaalde wetsartikelen opgenomen. Het zelfde geldt in bepaalde situaties bij nieuw aangedragen stellingen (nova) tijdens een procedure die als tardief (ontijdig of te laat) niet verder behandeld worden. De lagere rechtsspraak doet nu eenmaal niet aan rechtsvinding maar aan rechtsbedeling. De rechters moeten gewoon produktie draaien.Een strafzaak moet nu eenmaal binnen 3 jaar worden voorgelegd, anders is er sprake van een "undo delay" en word je gewoon niet vervolgd wegens het overschrijden van een bepaalde tijd (reasonable time.) Het enige verweer dat je kunt aandragen is dat het Openbaar Ministerie met zijn berekening de grenzen der redelijkheid en billijkheid heeft overschreden. Kortgezegd: bij detournement de pouvoir sta je al met 3-0 achter voor de rechtsstrijd is aangevangen. Je positie is nagenoeg hopeloos.
Comment
-
Okay, dat gezegd zijnde (al vind ik wel dat je het wat 'begrijpbaarder' kon verwoorden, is echt puur vakjargon van advocaten en rechtsgeleerden wat je gebruikt, niettemin is het een mooi stuk maar voor 99% van de mensen hier gewoon volledig onleesbaar) laat ik het wat 'gepakt worden' hierbij. Dus nu weer on-topic aub .
Comment
-
ik lees in de reacties hoe je gaat kweken, op grond of hydro.
Hydro natuurlijk, je moet wel bedenken dat je helemaal tegen de natuur in gaat.
Dat is een uitdaging, maar ook een risico en onverwachtte probleempjes.
Maar zoals je zelf aan gaf Jona, je houdt je hoofd erbij
oja, je link heb ik opgezocht: https://www.icmag.com/ic/showthread.php?t=127881Last edited by Silas; 26 December 2010, 15:03.Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
Comment
-
Maar is dit dan eigenlijk niet hetzelfde principe als je lamp (in het midden) behoorlijk laag hangen en je planten aan touwtjes binden en naar de zijkant begeleiden. Dan lijkt het mij dat je hetzelfde effect krijgt.
Maar goed ik ben maar leek op het gebied van kweken, dus miss is het bullshit gehalte hoog .
Comment
-
Zat idd propvol duiven die inbox ghehe. Tja kweek zelf liever gewoon simpel op aarde liefst in grote bakken maar me lijkt dat zijn systeem wel werkt. Neem aan dat hij recirculeerd via de terugloop met die goten. Tja ik vind het goed bedacht eenvoudig en makkelijk te maken. Jammer dat je niet echt zijn voedingsvat ziet. Door de potten op 45 graden te zetten heb je eigen lijk eer toch nog redelijke natuurlijke stand van je plant, dat trek me wel aan bij deze methode. Zelf zou ik dat wel overnemen maar niet het hydro-gedeelte maar dan persoonlijke voorkeur.
Comment
-
sorry voor de wat late respons Jona
het aero verhaal was ik bij hydrophonics tegengekomen
en daar ik nog niet toe ben aan een ander systeem heb ik me daar niet in verdiept
link voor product is hier
en iets meer uitleg over proces aero ici
hopelijk heb je er iets aan .
grtzLast edited by member10463; 30 December 2010, 02:01.
Comment
Comment