Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

is dit een mannetje of herma?

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    is dit een mannetje of herma?

    Korting op 420shop
    het is een royal automatic feminised autoflower
    hij staat in bloei
    nu is het een mannetje of herma of vrouwtje foto is niet echt duidelijk maar kan geen betere fiksen ik heb hem nu bij mijn ander planten weggehaald waarvan 1 ook in bloei staat
    hoe kan ik zien of de andere plant bevrucht is die is zeker een vrouwtje 03012011376.jpg03012011369.jpg03012011370.jpg03012011368.jpg
    03012011381.jpg hoop dat deze wat beter is
    Last edited by bronwater; 3 January 2011, 17:59.

    #2
    Re: is dit een mannetje of herma?

    zithoek is mooi scherp maar van de planten kan ik van die fotoos niks zeggen

    Comment


      #3
      Re: is dit een mannetje of herma?

      ja das het probleem het ik beef te hard maar kijk het is op elke vertakking 1 bolletje

      Comment


        #4
        Re: is dit een mannetje of herma?

        female-cannabis-pistils.jpgBovenste pijl is vrouwelijke voorbloei onderste pijl hebben zowel mannen als vrouwen. Een bolletje iets peervormig klinkt al goed als daar morgen twee witte haartjes uit groeien heb je vrouwelijke voorbloei is het meer een bolletje op een steeltje en worden het meer bolletjes heb je mannelijke voorbloei. dagje geduld dus.cannabis6.jpg

        Comment


          #5
          Re: is dit een mannetje of herma?

          cannabis6.jpg[/QUOTE] het lijk op het tweede onderaan van links te beginnen
          het heeft helemaal geen ballen zoals linksboven op die afbeelding en het geen waar ik over spreek komt allen in de oksel voor het lijkt op een vrouwelijk (orgaan) maar ik heb het witte sprietje gewoon niet
          03012011390.jpg zo ziet hij er uit dus ik denk niet dat het een mannetje is
          03012011397.jpg hier aan de linkerkant zie je het het beste ik trek foto's met men gsm kut gsm dus die pakt allleen achtergrond duidelijk :p

          Comment


            #6
            Re: is dit een mannetje of herma?

            Lijkt niet op een mannetje...

            Comment


              #7
              Re: is dit een mannetje of herma?

              ik zie toppen dus dat is een vrouw. Kan zijn dat je misschien ergens toch een mannelijke bloei hebt maar dan is het een hermafrodiet. Kan op je foto's niet duidelijk zien wat je bedoeld

              Comment

              Bezig...
              X