Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rhino phat filter

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    rhino phat filter

    Korting op 420shop
    hey een vraagje over deze filter.

    ik zie bij iedereen in de kast deze ophangen met dat witte schuim nog er om.

    moest dit gewoon blijven zitten om de filter? Ik heb deze namelijk eraf gehaald, omdat ik dacht dat dit gewoon bescherming was voor het vervoeren en ophangen, maar doordat ik nu bij verschillende mensen deze nog met dit schuim erom zie ophangen begin ik toch te twijfelen.

    hoop dat jullie met kunnen helpen, want dan weet ik dit tenminste voor m'n volgende filtertje


    groetjes TerrorJointje
    sigpic

    #2
    Re: rhino phat filter



    zo hoort ie! succes!
    Last edited by Smoke_mR.; 6 January 2011, 19:26.
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: rhino phat filter

      volgens mij dient die hoes voor het stofvrij houden van je actieve koolstof en is dat een exta filtertje op je filter.
      ikzelf gebrtuik wel carbonactive ipv rhino phat maar voor mij is dat de reden waarom ik het erond laat.
      bij oudere types koolstoffilters , met koolstofmatten is die doek meer noodzakelijk dan bij korrels
      maar volgens mij kun je ook zonder die witte hoes
      hopelijk heb je hier iets aan
      groetjes

      Comment


        #4
        Re: rhino phat filter

        haha echt dom toch dus bij volgende filter gewoon laten zitten maak ik hier uit op.......

        maar denk je dat m'n filter hierdoor sneller verstopt door kan raken, of dat hij misschien minder lang mee gaat?

        ik was zo ie zo al van plan om met de lamp en filter steeds maar 2 oogsten te draaien, of zou ik hem nu misschien volgende keer al beter kunnen vervangen? Of is het zo'n 'ramp' niet?

        groetjes tj
        sigpic

        Comment


          #5
          Re: rhino phat filter

          het is dus een stoffilter.als de ruimte waar jij je verse lucht vandaan haalt erg stoffig is zal je filter niet lang meegaan.trek je je lucht uit je brandschoone woonhuis gaat ie wel 2 kweeken mee zonder filter.

          Comment

          Bezig...
          X